Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی ایران در آخرین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی، میزبانی ۶ رویداد مهم و بزرگ کشتی دنیا را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کشتی ایران علاوه بر میزبانی ۶ رویداد بزرگ و بین المللی دنیا در آخرین ماه سال ۲۰۱۷ میلادی، نخستین دوره مسابقات کشتی کلاسیک بانوان قهرمانی کشور در تهران و دومین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی( بصورت مشارکتی)  با مراکش را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام فدراسیون کشتی هیچ یک از کشورهای سرشناس کشتی دنیا، چنین حجم بالایی از  برنامه های اجرایی و فنی  را در رده های سنی مختلف و رشته های گوناگون در برنامه های چند سال اخیر خود تجربه نکرده اند.

همچنین رقابت های بین المللی جام روز کودک در رشته آزاد و فرنگی به صورت مجزا برگزار می شود. این مسابقات معتبرترین تورنمنت کشتی دنیا در رده سنی نونهالان است که تاکنون کشورهایی نظیر آذربایجان، قرقیزستان، اوکراین، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان، عراق و ... برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند. بر این اساس رقابت های کشتی آزاد روزهای ۳۰ آبان و اول آذرماه و مسابقات کشتی فرنگی روزهای ۳ و ۴ آذرماه برگزار خواهد شد و این رقابت ها نقش مهمی در پشتوانه سازی در کشتی دنیا دارد.

از سوی دیگر رقابت های بین المللی کشتی جام شاهد به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی کشتی دنیا در رده  سنی جوانان نیز به صورت جداگانه در رشته آزاد و فرنگی انجام خواهد شد که مسابقات کشتی فرنگی روزهای ۷ و ۸ آذرماه و رقابت های کشتی آزاد روزهای ۱۰ و ۱۱ آذرماه برگزار می شود. تاکنون کشورهایی نظیر روسیه، ارمنستان، قرقیزستان، ترکیه، گرجستان و عراق برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. شهر سیرجان از جمله شهرهایی است که برای میزبانی این رقابت ها اعلام آمادگی کرده است.

در ادامه این رویدادها، چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در روزهای ۱۶ و ۱۷ آذرماه نیز با حضور باشگاه هایی از کشورهای از آمریکا، روسیه، فرانسه و سه تیم داخلی برگزار خواهد شد که شهر تاریخی کاشان کاندیدای میزبانی این مسابقات معتبر است.

مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان نیز روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد که فدراسیون کشتی به زودی شهر میزبان را معرفی می کند.

همچنین در کنار این ۶ مسابقه معتبر بین المللی و برگزاری رقابت های قهرمانی کشور نوجوانان در گروه های مختلف، اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رشته کشتی کلاسیک بانوان هم در روزهای ۲۳ و ۲۴ آذرماه در خانه کشتی تهران برگزار خواهد شد.

آخرین برنامه فدراسیون کشتی، برگزاری مشارکتی دومین دوره رقابت های جهانی کشتی پهلوانی با کنفدراسیون کشتی آفریقا با دعوت از بیش از ۶۰ کشور دنیا است که در روزهای ۷ و ۸ دی ماه به صورت مشارکتی با کشور مراکش برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی

علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام صفوی در حالی اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که تیم ۱۱ نفره استان قم نیز به این رویداد اعزام می‌شود.

سرپرست هیأت کشتی استان قم افزود: استان قم در این رقابت‌ها ۷ نفر سهمیه مستقیم و ۶ نفر سهمیه به دلیل کسب مقام دوم تیمی در رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی دارد.

وی بیان کرد: رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی که گرامیداشت رحیم علی آبادی نیز می‌باشد، پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

عبدی هم چنین اسامی کشتی گیران قمی واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی را به شرح زیر عنوان کرد:

۴۵ کیلوگرم: حمیدرضا اسکندری
۴۸ کیلوگرم: حسین قادری
۵۵ کیلوگرم: احسان سلمانپور
۶۰ کیلوگرم: علیرضا یوسفی
۷۱ کیلوگرم: امیرعلی مرادی
۸۰ کیلوگرم: علی میکائیلی و محمدامین ابوالحسنی

کد خبر 6084453

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج