Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب حضرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت حماسه 30 مهر دانش‌آموزان همدانی اظهار داشت: حماسه 30 مهر با پرچمداری دانش‌آموزان نماد عزت و مردانگی مردم انقلابی همدان است.

وی با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی در ایران زیباترین و مهم ترین حادثه قرن کشور است، گفت: یک فرد الهی، شجاع، مدیر، سیاستمدار و خدایی به نام امام خمینی(ره) این قیام را به رهبری خود آغاز کرد اما اگر پشتیبانی اقشار مختلف و آحاد مردم مومن و انقلابی ایران نبود این انقلاب به ثمر نمی‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) همدان به نقش دانش‌آموزان در خلق انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: در بین اقشار مختلف انقلابی ایران، قشر نوجوان و جوان و به خصوص دانش‌آموزان در همه شهرهای ایران در راستای پیروی انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) نقش به‌سزا، ارزنده و درخشانی ایفا کردند که از جمله آن می توان به نقش دانش‌آموزان همدانی در حماسه 30 مهر سال 57 اشاره کرد.

وی با عنوان اینکه  دانش‌آموزان انقلابی همدان در 30 مهر ماه حماسه زیبایی در حساس‌ترین مقطع از پیروزی انقلاب رقم زدند، بیان داشت: در ماه‌های پایانی سلطنت طاغوت شاهنشاهی در 30 مهر  بصیرت دانش‌آموزان همدانی شکوفه کرد و ثمر داد و روز تاریخی را برای مردم و حتی تمام اقشار دانش‌آموزان رقم زد.

حضرتی با اشاره به ضرورت بازخوانی حماسه 30 مهر خاطرنشان کرد: باید این حماسه بصیرتی دانش‌آموزان بیش از این در تاریخ انقلاب  به خصوص تاریخ انقلاب اسلامی استان همدان نمایان شود و با اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری همایش بزرگداشت 30 مهر،  دانش‌آموزان همدانی را یاد کرد.

وی عنوان کرد: از آنجا که حماسه 30 مهر در تاریخ انقلاب اسلامی مهجور مانده از همه هنرمندان،  اصحاب رسانه، فعالان ارزشی و انقلابی استان تقاضا دارم که به حماسه انقلابی 30 مهر دانش‌آموزان همدانی در همه ابعاد بپردازند.

مسئول راهبردی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر ماندگاری حماسه 30 مهر  ضمن دعوت از مستندسازان استانی و کشوری برای تهیه مستند از این حماسه یادآور شد: احیاء و یادآوری حماسه 30 مهر از ضرویات است بنابراین باید برای ماندگاری و احیاء این حماسه اقدام به تهیه فیلم و برنامه‌های مستند کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • تداوم حمایت‌های مردم گیلان از حمله سپاه به مواضع رژیم جعلی اسرائیل
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند