Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم صادق زاده تبریزی در پایان چهاردهمین جلسه شورای شهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: بررسی آیین نامه داخلی شورای شهر تبریز یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه امروز شورای شهر تبریز بود، در خصوص  آیین نامه داخلی شورا که در کمیته تدوین آیین نامه  مصوب شده است، مقرر شد تمام اعضا این آیین نامه را مطالعه کنند و و در جلسه آتی نسبت به رای گیری در خصوص آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صادق زاده با تشریح جلسه غیرعلنی شورای شهرگفت: یک ساعت اول جلسه امروز شورای شهر تبریز به صورت غیرعلنی برگزار شد، در جلسه غیرعلنی صبح امروز شورای شهر یک پرونده که بدون رعایت تشریفات قانونی واگذار شده بود مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که به ریاست دکتر اکبرنژاد برگزار شد بخشی از جلسه به صورت غیر علنی برگزار شد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت:  این جلسه به منظور بررسی گزارش ارسالی اداره کل بازرسی درباره یک پرونده که بدون رعایت تشریفات قانونی واگذار شده بود تشکیل شد و در این جلسه اعضا ابعاد مختلف این پرونده را مورد بررسی قرار دادند. 

وی ادامه داد: پس از پایان بررسی این پرونده جلسه به صورت علنی ادامه یافت که در ابتدای جلسه علنی موضوع نحوه عضویت اعضای شورا در کمیسیون بنده 20 ماده 55 شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

صادق زاده افزود: بر اساس مصوبه اعضای شورا  مقرر شد یک عضو شورا به همراه یک کارشناس متخصص در امور تشخسیص مزاحمت و یک کارشناس آشنا به مسائل حقوقی طی هفته آینده به هیئت رئیسه معرفی شود و در جلسه آتی در خصوص عضویت این افراد در کمیسیون رای گیری شود. 

کریم صادق زاده گفت: در ادامه این جلسه لایحه شهرداری در خصوص ساخت پارکینگ در کنار ساختمان شهرداری مرکز به صورت زیر زمین و دو طبقه به صورت تجاری و رستوران مورد بحث قرار گرفت و با پیشنهاد کمیسیون بودجه این لایحه رد شد.

 وی بخش پایانی مصوبات امروز را بررسی نامه فرمانداری در خصوص چهار مصوبه قبلی دانست و گفت: فرمانداری ایراداتی نسبت به مصوبات قبلی وارد کرده بود که در جلسه مقرر شد مشاور حقوقی این موارد را بررسی کند و در جلسه تی مجددا این مصوبات مورد بررسی قرار گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند

اسماعیلی با بیان اینکه اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد، گفت: در تلاش هستیم جلسات آن به صورت مرتب و معمول برگزار شود.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در شصتمین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور که شامگاه چهارشنبه (۸ فروردین‌ ماه) در نمایشگاه قرآن‌کریم برگزار شد با اشاره به اینکه اهتمام ما در وزارت فرهنگ این است که شورای فرهنگ قرآنی کشور در صدر فعالیت‌های دستگاه‌ها باشد، اظهار کرد: در تلاش هستیم جلسات آن به صورت مرتب و معمول برگزار شود.

وی ادامه داد: ما در این نمایشگاه از ۲۶ کشور مهمان داریم و برخلاف دوره‌های قبل که بخش بین‌الملل بسیار نحیف بود، امسال این بخش فوق‌العاده بود و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه فعالیت‌های بسیار متنوعی صورت گرفت که از میان آنها می‌توان به رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت (ع) تا مراسم ازدواج ۲۰ زوج که در نمایشگاه امسال صورت گرفت، اشاره کرد.

اسماعیلی در باره رونمایی از ۷ اثر اندیشمندان مسیحی در مورد اهل‌بیت(ع) توضیح داد: تا به امروز ۲۰ اثر از آثار اندیشمندان مسیحی در مورد اهل بیت(ع) آماده است که تا پایان ماه رمضان ‌چاپ می‌شود و چاپ این آثار تا ۱۰۰ جلد هم ادامه خواهد داشت که آثار بسیار قابل توجهی است.

در بخش دیگری از این‌ جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، به مشاهده یک همگرایی در خدمت به قرآن و ترویج معارف قرآنی با محوریت مردم و حمایت مراکز حاکمیتی اشاره کرد و گفت: در جلسه اول سال که خدمت مقام معظم رهبری بودیم، ایشان نکات روشنی درباره اهتمام به تفسیر، تدبر و توجه به آیات برای حل مشکلات بیان کردند.

وی افزود:‌ ما جلسه دوم را در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار کردیم و باید این فرصت را جدی بگیریم و امیدمان این است که بتوانیم مطالبات رهبری را محقق کنیم. 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی به کار رصدسنجی برای عملیات زندگی با آیه‌ها اشاره کرد و افزود: ‌مطالب جالبی به دست ما آمده است. برای نمونه ۷۵ درصد مردم که به این پرسشنامه جواب دادند با یک تفاوتی از اینکه قرآن محفوظات زیادی ندارند و حفظ قرآن نکردند،‌ احساس خسارت داشتند. 

وی ادامه داد: این تشنگی جامعه را نسبت به قرآن نشان می‌دهد. کسانی که در مدار فعالیت قرآنی بودند،‌ سهم مساجد بیش از چیزی است که توقع داشتیم یا درصد زیادی از مسیر جلسات خانگی علاقه‌مند شدند که می‌تواند در سیاست گذاری‌های ما اثر گذار باشد. 

قمی در پایان به برنامه‌های قرآنی از جمله تجمع استادیوم آزادی و برنامه محفل اشاره کرد و خواستار شد:‌ برای روز قدس، قرآنی‌ها باید یک فراخوان خوب بدهند و پرچمدار این روز باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاسیس مرکزی جداگانه برای ترجمه قرآن تصویب نشد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس