Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از تعاون روستایی استان زنجان، فرهاد حیدری روز یکشنبه در حاشیه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی تعاونی روستایی منطقه پنج کشوری افزود:  روابط عمومی ها نقش اصلی و مهمی در ایجاد تغییر نگرش در دستگاه های اجرایی دارند که باید برقراری تعامل و ارتباط متقابل با واحدهای درون و برون سازمانی باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

وی یادآورشد:  برگزاری این شوار با هدف رسیدن به سیاست های مناسب برای کل حوزه روابط عمومی سازمان تعاون روستایی اتخاذ سیاست هایی برای ارتباط بیشتر همه روابط عمومی برگزار شده است.

به گفته حیدری با ایجاد مناطق پنجگانه مسئولان روابط عمومی و تشکیل دبیر و رئیس منطقه انسجام و وحدت مناسبی بین روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان های کشور داریم.

معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: بر اساس همین، مروری در رابطه با عملکرد مناطق پنج گانه روابط عمومی های این سازمان داریم و سایست های مناسبی را در راستای معرفی ظرفیت و پتانسیل های سازمان و شبکه های تحت پوشش را به طور مطلوبی خواهیم داشت.

حیدری اظهارکرد: شواری برنامه ریزی روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور هر سه ماه یک بار در یکی از مناطق پنجگانه کشور برگزار می شود.

معاون روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تعاون روستایی کشور  اساس تفیک مناطق پنگانه روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور را بر اساس توزیع جغرافیایی و همجواری استان ها اعلام کرد و افزود: رئیس هر منطقه بر اساس توانایی و قابلیت در سطح منطقه با مشورت مناطق انتخاب می شوند.

حیدری خاطرنشان کرد: شورای روابط عمومی منطقه یک کشور به سرپرستی استان مرکزی، منطقه ۲ به سرپرستی استان خراسان شمالی، منطقه سه به سرپرستی کرمان، منطقه چهار استان خوزستان و منطقه پنج با سرپرستی استان همدان است.

بیستمین جلسه شواری برنامه ریزی روابط عمومی های سازمان تعاون روستایی کشور به میزبانی استان زنجان با حضور روابط عمومی های استان های کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، آذربایجان غربی و زنجان برگزار شد.

این شوار با حضور معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تعاون روستایی کشور، مدیرکل سازمان تعاون روستایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان، رئیس اداره روابط عمومی سازان مرکزی تعاون روستایی، رئیس منطقه شورای برنامه ریزی و هماهنگی روابط عمومی های تعاون روستایی منطقه پنج، مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی استان زنجان تشکیل شد و در آن مسائل و مشکلات و توسعه فعالیت های روابط عمومی های این سازمان با رسانه ها بررسی شد.

true برچسب ها : تعاون روستایی استان زنجان روستا فرهاد حیدری true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند

به گزارش قدس آنلاین "مهدی مهرور"  افزود: بر این اساس آمادگی دستگاه ها برای استفاده از تمام ظرفیت های ممکن جهت اقدامات پیشگیرانه در برابر جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها و مسیلهای فصلی، وقوع رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ، رانش کوه، لغزندگی و کاهش دید در جاده های کوهستانی یا هرگونه حادثه احتمالی مورد تاکید است.

وی بیان کرد: مراکز درمانی و پایگاههای امدادی، شرکتهای خدماتی شامل آب و فاضلاب شهری روستایی، برق، گاز، تلفن همراه، ثابت و آب منطقه ای نیز با اعلام این هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: شهروندان از تردد در محل های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه ها، مکانهای مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مهرور یادآور شد: همچنین تمهیدات لازم توسط جهاد کشاورزی استان البرز و شهرستانها برای حفظ محصولات کشاورزی، کنترل دما، رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداریها، دامداریها و خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوهها و جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی به عمل آید.

تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تقویت سامانه تندری از دوشنبه سوم اردیبهشت تا سه شنبه چهارم اردیبهشت در منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن رگبار شدید و ساعتی رعد و برق، تگرگ، وزش باد شدید و لحظه ای همراه با گرد و خاک و کاهش نسبی دما در استان و به ویژه ارتفاعات و جاده های کوهستانی مورد انتظار است.

مخاطره این سامانه بارشی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی ، سقوط و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده های کوهستانی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم/ اژه‌ای: وعده صادق و طوفان الاقصی نگرش‌ها را تغییر دادند
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • گزارش ملی رصد سالانه وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشور منتشر می‌شود
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • آغاز بازرسی‌ها از دستگاه‌های اجرایی گیلان