Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر نفت از انتصاب دکتر توفیقی به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت ابراز خرسندی کرد و گفت: ایشان تجربه سرشاری دارند، در رشته تخصصی خود دانشمند به شمار می‎روند و فردی بافضیلت هستند و امیدوارم با مدیریت ایشان، پژوهشگاه صنعت نفت ارتقا یابد.

به گزارش شانا، حمیدرضا کاتوزیان، مشاور وزیر و رئیس سابق پژوهشگاه صنعت نفت  امروز (یکشنبه، 30 مهرماه) در مراسم تودیع خود و معارفه جعفر توفیقی به عنوان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان این مطلب افزود: پژوهشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پژوهشی کشور و خاورمیانه، در سال‎های فعالیت خود خدمات ارزنده‎ای به صنعت نفت ارائه کرده است و در چهار سال گذشته هم تلاش شد، حرکت این مجموعه در مسیر سیاست‎های کلان دولت و وزارت نفت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توفیقات حاصل شده در این مدت را نتیجه تلاش مستمر همکاران پژوهشگاه صنعت نفت عنوان کرد و گفت: از تمام تلاش‌ها قدردانی می‎کنم و بدون تعارف، مسئولیت نقایص و ایرادات را متوجه خود می‎دانم.

کاتوزیان به برگزاری هشت جلسه هیئت امنای پژوهشگاه صنعت نفت در چهار سال فعالیت خود در این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این جلسات، گزارش عملکرد پژوهشگاه ارائه و از نظرات اعضای هیئت امنا استفاده می‎شد. گزارش مربوط به جلسه آخر هیئت امنا هم که برگزار نشد، آماده است و برای ارائه به اعضای هیئت امنا در اختیار آقای دکتر توفیقی قرار می‎گیرد.





منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی، طی پیامی خطاب به همسر و فرزندان دکتر زهرا شجاعی، درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

بنا بر این گزارش، دکتر زهرا شجاعی از سال ۷۶ تا ۸۴ مدیریت مرکز مشارکت‌های زنان دولت اصلاحات را عهده‌دار بوده‌ است.

زهرا شجاعی پس از طی دوره ای بیماری، روز گذشته (هفتم فروردین ماه) دار فانی را وداع گفت.

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • واکنش وزیر اسبق به خودکشی دکتر پرستو بخشی: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • دکتر بذرپاش حکم جدید صادر کرد
  • جایزه جی‌ئی‌سی‌اف قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای توسعه صنعت گاز است
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای