Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تامین در مورد دربی برگزار شد و مصوباتش منتشر شد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای تامین در فدراسیون فوتبال برای دیدار پرسپولیس - استقلال در هفته دهم لیگ برتر برگزار شد که مصوبات آن به شرح زیرا است:

 بلیت فروشی دربی 85 بر عهده باشگاه پرسپولیس است

درب ورزشگاه آزادی در روز دربی از ساعت 12 باز می شود

برای فروش بلیت بصورت دستی یا الکترونیکی باشگاه پرسپولیس تصمیم می‌گیرد

باشگاه پرسپولیس برای افزایش قیمت بلیت دربی به مصوبه سازمان لیگ فوتبال نیاز دارد ولی تاکنون هیچ درخواستی برای افزایش قیمت بلیت از طرف باشگاه پرسپولیس نشده است

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس در صدر پر بازدید‌های موزه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بیش از ۳ میلیون گردشگر از موزه‌های کشور بازدید داشته اند.
سید عزت الله ضرغامی افزود: فارس بالاترین تعداد بازدید از موزه‌ها را به خود اختصاص داده و اصفهان و تهران در ردیف‌های بعدی قرار دارند.
او با اشاره به اینکه مردم ما فرهنگی هستند و توجه زیادی به اماکن باستانی دارند و به هر کجا سفر می‌کنند، حتما از مراکز فرهنگی بازدید می‌کنند، ادامه داد: تحویل سال نو در حافظیه مانور فرهنگی خیلی خوبی بود و بازدید ۳۰ هزار نفر از حافظیه بدون اینکه به فضای سبز آسیبی وارد شود نشان دهنده فرهنگ بالای مردم ایران است.
وی افزود: وقتی این جمعیت عظیم از مراکز فرهنگی و باستانی بازدید می‌کنند و کوچکترین حاشیه‌ای هم ایجاد نشده است، این موضوع موجب ناراحتی رسانه‌های ضد انقلاب شده است و آنها پیش داوری کرده بودند مبنی بر اینکه با بازدید جمعیت زیاد از تخت جمشید، این اثر تاریخی آسیب می‌بیند که البته این حرف خنده‌داری است.
ضرغامی تصریح کرد: در کنار بازدید‌های فرهنگی، وجود زیارت گاه‌های مذهبی و استقبال مردم از آن‌ها نشان می‌دهد این دو مکمل یکدیگر هستند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به بالا بودن نرخ بلیت موزه‌ها در دنیا گفت: قیمت ورودی موزه‌های ایران پایین‌ترین نرخ در دنیا است.
ضرغامی درباره قیمت بلیت موزه‌ها و مراکز فرهنگی تاریخی گفت: چند سال این رقم بدون تغییر مانده بود در حال حاضر قیمت ۳۰ هزار تومان برای بازدید از موزه‌ها در ایران پایین‌ترین رقم ورودی موزه‌ها در دنیا به شمار می‌رود و هم اکنون ورودی موزه لوور پاریس یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.
او ادامه داد: وضعیت را با موزه‌های جهان حتی با موزه چین که قیمت بلیت آن ۶۰ یوآن بوده و بالغ بر ۵۵۰ هزار تومان می‌شود، مقایسه نمی‌کنیم در دنیا یک درصد هزینه ها، ورودی موزه‌هاست که اگر این نرخ را ملاک قرار دهیم، از مبلغ فعلی بسیار بالاتر است.

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ ۹۱ هزار تومان شد
  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • موزه های استان فارس در صدر پر بازدید‌ها قرار گرفت
  • فارس در صدر پر بازدید‌های موزه‌های کشور
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند