Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران،، در پی اظهارات سرمربی سابق گیتی پسند آقای علیرضا افضل درخصوص بازیکن سالاری در این تیم موارد ذیل به اطلاع می رسد:

باشگاه گیتی پسند و هیات مدیره این باشگاه بعنوان یکی از باشگاه های حرفه ای و استاندارد از لحاظ فدراسیون فوتبال و AFC همیشه و در همه حال سعی نموده در انتخابهای خود معیارهایی را درنظر بگیرد این معیار ها برای انتخاب سرمربی و بازیکنان صادق می باشد و هیچگاه این اجازه به بازیکن داده نخواهد شد که در عزل و نصب ها ورود نمایند و تفکر آنان نیز چنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا ضمن تقدیر از زحمات علیرضا افضل در نیم فصل فعالیت در تیم فوتسال گیتی پسند اعلام میدارد بازیکنان این تیم آنقدر تفکر حرفه ای دارند که در زمین با هر سرمربی همه تلاش خود را داشته باشند و واژه هایی مانند کم کاری برای هیچ یک از آنان صدق نمی کند و به امید سربلندی اعضاء تیم گیتی پسند در پایان فصل

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی آذرپی درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی آذرپی مورخ هنر که در زمینه هنر ایران باستان، به‌ویژه هنر سغدی پژوهش‌های ارزنده‌ای انجام داده بود درگذشت.

گیتی آذرپی در تهران زاده شد.سال ۱۹۵۳ پس از دوره دبستان با خانواده به آمریکا رفت. در انگلستان به دبیرستان رفت و در بازگشت به امریکا با ادامه تحصیل در رشته تاریخ هنر از دانشگاه برکلی کالیفرنیا دکتری گرفت و سال ها در همان دانشگاه تدریس کرد. از او کتاب‌ها و مقاله‌هایی در زمینه هنر ایران باستان به‌ویژه در زمینه هنر سغدی به یادگار مانده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898777

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!