Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@07:54:40 GMT

راه اندازی ۲ ورودی جدید در خط ۴ مترو تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۸۹۹۹

علی عبدالله پور با بیان اینکه این ورودی‌ها دسترسی مسافران به مترو را آسانتر می‌کنند افزود: در ایستگاه بیمه، ورودی جدید در ضلع جنوبی جاده مخصوص کرج به بهره برداری رسیده است که این ورودی استفاده از شبکه مترو را برای اهالی شهرهای چون شهریار، شهرک قدس، اندیشه و مارلیک راحت‌تر می‌کند.

خبرگزاری مهر: قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره بردای مترو تهران و حومه از راه اندازی ورودی ایستگاه‌های بیمه و پایانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد در خط ۴ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عبدالله پور با بیان اینکه این ورودی‌ها دسترسی مسافران به مترو را آسانتر می‌کنند افزود: در ایستگاه بیمه، ورودی جدید در ضلع جنوبی جاده مخصوص کرج به بهره برداری رسیده است که این ورودی استفاده از شبکه مترو را برای اهالی شهرهای چون شهریار، شهرک قدس، اندیشه و مارلیک راحت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه در گذشته مسافران این شهرها باید برای سوار شدن به مترو به ایستگاه آزادی می‌آمدند افزود: اکنون با راه اندازی ورودی جدید ایستگاه بیمه و قرارگیری یک ایستگاه اتوبوس در کنار آن، مسافران آن شهرها می‌توانند از این ایستگاه سوار قطارهای مترو شوند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص راه اندازی ورودی جدید برای پایانه ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد نیز گفت: در ورودی جدید مسافران می‌توانند به طور مستقیم از ایستگاه مترو وارد سالن پذیرش این ترمینال شوند و دیگر نیازی به ورود به محوطه فرودگاه و طی مسیر نیست.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، طی جلسه برگزار شده در خصوص اهم اقدامات خط ۶ مترو در سال ۱۴۰۳ که با حضور مسعود درستی مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام شد، مسائل مختلفی از جمله افتتاح ایستگاه‌های باقی مانده و ورودی‌های جدید، پایانه مترویی دولت آباد و پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در این نشست با تاکید بر لزوم تسریع عملیات احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ (از دولت آباد تا شهرری)، اولویت اصلی اقدامات متناظر با این خط در سال جاری را تکمیل ۴ ایستگاه باقی مانده بخش اصلی خط ۶ (سرباز، استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای هفدهم شهریور) برشمرد و خواهان ارائه برنامه جدید برای تکمیل ایستگاههای خط مذکور شد.

در بخش اصلی خط ۶ مترو تهران، غیر از ۴ ایستگاه باقی مانده که مربوط به بخش‌های میانی و جنوبی این خط می‌شود، پروژه توسعه جنوبی خط نیز دنبال می‌شود که اسفندماه سال گذشته عملیات حفاری مکانیزه آن به پایان رسید و از سال جاری، مرحله تکمیل ایستگاه‌های آن با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

کد خبر 6083241

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند
  • سرانجام احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران
  • سرانجام احداث ایستگاه‌های پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران