Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از ملکان، سرهنگ پاسدار صالح رحمتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعزام دانش‌آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور اظهار کرد: 340 نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان ملکان در قالب هشت اتوبوس‌ راهی مناطق عملیاتی کشور شدند تا با مفهوم ایثارگری رزمندگان اسلام، بیش‌ازپیش آشنا ‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هرچقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید فرزندانمان در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه ملکان، با اشاره به لزوم حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را حفظ کنیم و در راستای حراست از آرمان‌های شهدا، امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم که برگزاری این اردوها در این خصوص، بسیار ارزشمند است.

صالح رحمتی به اهدف اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور نیز اشاره کرد و گفت: آشنایی با ایثارگری، جانفشانی و از خودگذشتگی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب، به نسل امروز از اهداف اعزام است.

وی با اشاره به اینکه اعضای این کاروان از مناطق عملیاتی مهاباد، پیرانشهر وتمرچین دیدن می‌کنند ابراز کرد: بستر بهره‌برداری حداکثری از سفرهای راهیان نور برای دانش‌آموزان فراهم‌شده است و امیدواریم تمام سفرهای راهیان نور بدون هرگونه مشکلی انجام شود.

فرمانده سپاه ملکان در پایان گفت: امیدواریم که هر کدام از این دانش‌آموزان بعد از حضور در این مناطق به عنوان یک پیک و سفیر در بین هم‌سن و سال‌هایشان بازگو کننده  این خاطرات باشند و با انتقال این تجربه‌ها به سایر دوستان و هم‌سن و‌ سال‌های خود باعث آشنایی بیشتر آن‌ها با آرما‌ن‌های شهدا و انقلاب شوند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی