Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده سینما با بیان اینکه شیوه انتخاب اشخاص در اینگونه شوراها مشخص نیست، گفت: بود و نبود این مدیران چه تأثیری برای سینما دارد؟ بالاخره شورا دارای اهمیت است پس لااقل برای کسانی که سال‌ها در سینما زحمت کشیده‌اند باید احترام بیشتری قائل شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا، امروز ترکیب جدید "شورای پروانه نمایش" معرفی شدند که البته با تغییراتی نسب به دوره قبل همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیبی از فیلمساز گرفته تا مدیر و روحانیون آشنا به مسائل فقهی که لازمه کار سینمای ملی مذهبی ما نیز خواهد بود.

با این حال همچنان جای برخی سینماگران خبره در این شورا خالی به نظر می‌رسد؛ خصوصا شورایی که عمدتا باید بدنه‌اش را سینماگر کاربلد تشکیل دهد تا بتواند ذائقه مخاطب، قصه خوب و تکنیک را بشناسد.

در همین رابطه مهدی صباغ‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با آنا درباره این ترکیب عنوان کرد: من برخی از این دوستان را می‌شناسم. مثلا حجت‌الاسلام خاموشی به نظرم گزینه خوبی به لحاظ وجاهت دینی برای حضور در این شوراست. اما همچنان اسم برخی‌ها برای من که سالیانی است در سینما فعالیت دارم، آشنا نیست.

وی افزود: حضور کمال تبریزی یا آقای احسانی هم برای سینمایی‌ها قابل توجیه است. ولی در شورایی که قرار است برای بخشی از سینما، تصمیم بگیرد چرا نباید از تعداد بیشتری سینماگر استفاده شود؟

صباغ‌زاده اضافه کرد: این همه چهره باسابقه و سینمایی وجود دارد. من نمی‌دانم نتیجه اینکه مدام لابی می‌کنند تا از حضور مدیران تلویزیون در شورا استفاده کنند، چیست؟ سینما فعلا ربط منطقی به تلویزیون ندارد.

وی در این‌باره گفت: اگر می‌گویم ارتباطی ندارد از این جهت است که با وجود این همکاری‌ها، چرا حتی تلویزیون حاضر نیست خیلی از تولیدات سینما را برای پخش عمومی، خریداری کند؟ ما می‌بینیم که در ترکیب شورای پروانه ساخت، تعداد زیادی مدیر تلویزیون حضور دارند پس انتظار می‌رود این بودن‌ها درجایی نتیجه بدهد.

این تهیه‌کننده سینما با بیان اینکه شیوه انتخاب اشخاص در اینگونه شوراها مشخص نیست، گفت: بود و نبود این مدیران چه تأثیری برای سینما دارد؟ بالاخره شورا دارای اهمیت است پس لااقل برای کسانی که سال‌ها در سینما زحمت کشیده‌اند باید احترام بیشتری قائل شد.

مهدی صباغ‌زاده تأکید داشت: فیلمساز باسابقه و متعهدی که خط قرمزها را تجربه کرده و با کلیت سینما آشناست به درد این شوراها می‌خورد. سینما باید دست اهالی این حوزه باشد تا خودشان این بخش را جلو ببرند. نمی‌گوییم از دولتی‌ها نباشند اما لااقل با بدنه سینما آشنایی کامل داشته باشند.

گفتنی است امروز با احکامی توسط وزیر ارشاد، کمال تبریزی (نویسنده و کارگردان سینما)، دکتر محمدعلی حسین نژاد (تهیه‌کننده سینما)، دکتر حسین کرمی (رییس مرکز نمایشی سیما)، دکتر حسن خجسته (معاون سابق صدای سازمان صدا و سیما، نایب رییس اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا- اقیانوسیه)، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی (رییس سازمان تبلیغات اسلامی)، امیر خوارکیان (رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرادری تهران)، دکتر محمد احسانی‌زاده (مدیر شبکه نسیم و معاون سابق نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی)، دکتر شهاب اسفندیاری (رییس دانشگاه صدا و سیما) و مجید رضا بالا (فیلمنامه نویس) به عنوان اعضای شورای پروانه نمایش معرفی شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون

شبکه‌های تلویزیونی برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در کنار چند نوستالژی فیلم‌های جدید و مناسبتی را درنظر گرفته‌اند که روی آنتن می‌روند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه 7 شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، «هدیه»، «استشهادی برای خدا»، «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «معصومیت از دست رفته 1 و 2»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «نامیرا»، «پل 21»، «بادیگارد»، «رادیکال»، «جاده‌های سرد»، «بی‌نظیر»، «ریو 1»، «گریز از مرگ»، «پل سفید»، «بیرون از بهشت»، «تفنگ‌های هفت دلاور»، «30 نابغه»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «سرقت»، «برادران باد»، «کلاس 83»، «کوهستان»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «شش قهرمان»، «ریکا»، «ویل هانتینگ نابغه»، «21 پل»، «قصه های مجید»، «داستان‌های خودمانی»، «طلا و مس»، «ضربه مغزی» و «گودزیلا» پنجشنبه، جمعه و شنبه 13، 14 و 15 اردیبهشت‌ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

جزئیات پخش فیلم‌ها را به همراه زمان پخش در ادامه ببینید:

شبکه یک و محاکمه 7 شیکاگویی

فیلم سینمایی جدید «زاده شده برای پرواز» به کارگردانی «لیو شیائوشی»، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم با بازی ییبو وانگ، جون هو، شی یو و دونگیو ژو؛ در مورد یک تیم عملیات ویژه به سرپرستی خلبانانی زبده است که به آن‌ها دستور آزمایش جت‌های جنگنده جدید داده می‌شود، اما در طول این پرواز آزمایشی شجاعت و توانایی‌های این افراد به چالش کشیده می‌شود. در این فیلم خلبانان چینی موفق می‌شوند ...

فیلم سینمایی «محاکمه 7 شیکاگویی» به کارگردانی «آرون سورکین»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

قصه این فیلم با بازی ساشا بارون کوهن، ادی ردمین، جرمی استرانگ و مارک رایلنس؛ روایتگر داستان واقعی گروه شیکاگو هفت است؛ گروهی متشکل از هفت متهم به توطئه، شورش و سایر اتهامات مربوط به تظاهرات‌های ضد جنگ ویتنام و پادفرهنگ دهه 1960 که در شهر شیکاگو رخ داد و ...

شبکه دو و پخش «مصلحت»

فیلم سینمایی «مالکوم ایکس» به کارگردانی «اسپایک لی»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 00:20 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی دنزل واشنگتن، آنجلا باست، آلبر هال، ال فریمن جونیور و دلروی لیندو آمده است: مالکوم در جوانی به دلیل سرقت به زندان می‌افتد اما در زندان با یک گروه مسلمان آشنا شده و مسلمان می‌شود. از آنجا که او سخنوری قابل و در اعتقاد خود راسخ بود، به سرعت و به عنوان سخنگوی گروه با سخنرانی‌های آتشین خود باعث شد که ظرف مدت 10 سال هزاران نفر به گروه ملت مسلمان بپیوندند. او علیه تبعیض و نژادپرستی سفیدپوست‌های آمریکا مبارزه کرد تا ...

فیلم تلویزیونی «هدیه» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره حسن پسر نوجوانی است که بسیار علاقه دارد برای خانم معلمش که به عنوان معلم نمونه انتخاب شده هدیه بزرگی بخرد. این در حالی است که پدر حسن به دلیل شکستگی پا خانه نشین شده و خانواده آنها در شرایط اقتصادی سختی به سر می@برند. حسن که به خاطر چشم و هم چشمی با همکلاسی‌اش می‌خواهد کادوی بهتری به معلم بدهد، با سختی فراوان موفق می‌شود پول خرید یک جفت کفش را فراهم کند که آن را به معلم بدهد. اما ...

حمید ابراهیمی، بیتا خردمند، مجتبی بیطرفان و شهرزاد کیانی در فیلم تلویزیونی «هدیه» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به کارگردانی «علی رضا امینی»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 00:25 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: فتحی، راه بان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی‌اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می‌گردد. او درصدد گرفتن استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد ...

جمشید هاشم‌پور، محسن تنابنده و احمد مهران فر در فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» ایفای نقش کرده‌اند.

انیمیشن سینمایی «پرنده طلایی» به کارگردانی «مجید شاکری»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 8 صبح از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پرندۀ طلایی یک کبوتر آزاد به نام طوفان است که در پی یک جای مناسب برای زندگی راه بسیار طولانی را طی کرده است. طوفان از راه دوری می‌رسد و با نقره، مهربان، سفید، عمو دانا و سایر کبوترهای شهر جدید دوست می‌شود. او شهر آنها را برای زندگی مناسب می‌یابد، غافل از اینکه دوستان جدیدش برخلاف نظر او، این شهر را محل مناسبی برای زندگی نمی‌دانند و قصد دارند آنجا را ترک کنند. طوفان که زندگی خود را مدیون نقره می‌داند با آنها راهی می‌شود و با خطرهای جدید دست و پنجه نرم کرده و خود را به دوستانش ثابت می‌کند...

فیلم سینمایی جدید «مصلحت» به کارگردانی «حسین دارابی»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم در سال‌های اول بعد از انقلاب و برگرفته از یک ماجرای واقعی است. مهدی پسر آیت‌الله مشکاتیان که یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه است، مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر مصلحت انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند که ...

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی در فیلم سینمایی «مصلحت» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه با نسخه سینمایی معصومیت از دست رفته و بادیگارد

فیلم سینمایی «معصومیت از دست رفته 1» به کارگردانی «داود میرباقری»، پنج شنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: سال 61 هجری است شوذب خزانه دار کوفه خسته از ناکامی خود در ازدواج با حمیرا دختر فتنه گر قبیلة بنی قریظه از عشق ماریای نصرانی به خود مطلع می شود. ماریا به جرم عشق ممنوع خود در دیر درگیر تعصب دیرانیهاست. تنش ناشی از حضور شوذب در دیر با حضور لشکریان نعمان خاتمه می یابد و با ماریای نصرانی که اینک با عشق به علی(ع) و اولاد او مسلمان شده زندگی جدیدی را شروع می‌کند این در حالی است که با مرگ معاویه اوضاع کوفه به هم ریخته و کوفیان که بیعت با یزید را نمی‌پذیرند برای حسین بن علی (ع) نامه‌های بیعت می‌فرستند با آمدن مسلم بن عقیل به کوفه و عزل نعمان و حکومتداری عبدالله بن زیاد قصه شوذب و مریم زنش وارد مرحله تازه‌ای  می‌شود. اینک مرد شماره دو حکومت (‌شوذب) باید بین عشقش به اهل بیت و پستش یکی را انتخاب کند . قیام علویون اوج می‌گیرد و ...

زنده یاد امین تارخ، سارا خوئینی ها و فریبا کوثری در فیلم تلویزیونی «معصومیت از دست رفته» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی جدید «محموله نهایی» به کارگردانی «توماس پورتلا»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 16 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی میلهم کورتاز، رافائل لوگام و تیاگو مارتینز؛ درباره راجر راننده کامیون‌های مسابقه‌ای است که با حمایت مالی پدرش تلاش می کند به قهرمانی مسابقات دست یابد. اما عدم تجهیزات نو باعث شده همیشه نفر دوم باشد. پدر راجر ناگهان در یک تصادف فوت می‌کند و راجر تازه متوجه می‌شود پدرش کلی بدهی بر جا گذاشته و لذا چاره‌ای ندارد اموال پدرش را برای تسویه به طلبکار بدهد. طلبکار رییس یک گروه خلافکار و سارق حرفه‌ای است که بار ارزشمند کامیون‌ها را سرقت می‌کند. رییس خلافکارها به راجر پیشنهاد می‌دهد برای تسویه بدهی پدرش و خرید قطعات نو برای کامیون مسابقه‌اش با آنها همکاری کند. او قبول نمی‌کند اما خلافکارها جوری مسائل را چیده‌اند که او ناچار به همکاری می‌شود. راجر چند بار کامیون‌های دزدیده شده را با مهارت رانندگی‌اش از مهلکه به در می‌برد اما دوست صمیمی‌اش را در یکی از سرقت‌ها از دست می‌دهد. راجر دیگر علاقه‌ای ندارد به این کار ادامه بدهد و ...

فیلم سینمایی «کلاهبرداران» به کارگردانی «چانگ وون چانگ»، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 24:00 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی هیون بین، یو جی تائه، پارک سونگ وونگ و بائه سیانگ وو؛ خواهید دید: کلاهبرداری بزرگ در کره به نام جانگ دوچیل با کلاهبرداری از قشر کارگر یک کلاهبرداری بزرگ انجام داده و از کره فرار می‌کند. برای فرار او پدر کلاهبردار جوانی به نام جی سونگ مجبور به جعل گذرنامه او می‌شود. کسی که او را مجبور به جعل گذرنامه برای دوچیل کرده بعد از انجام کار او را می‌کشد. جیسونگ که فکر می‌کند پدر او را دوچیل کشته به تعقیب او می‌پردازد و دو سال بعد او را در تایلند پیدا می‌کند ولی گیر افتاده و دوچیل به او می گوید که پدرش را او نکشته بلکه یک دادستان فاسد جوان به نام هیسو او را کشته. او برای به دام انداختن هیسو گرفتن انتقام دست به نقشه ای بسیار زیرکانه و پرفراز و نشیب می زند. او ابتدا خود را به عنوان یک کلاهبردار به هیسو نزدیک کرده و ...

قسمت دوم فیلم سینمایی «معصومیت از دست رفته» به کارگردانی «داود میرباقری»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی جدید «نامیرا» به کارگردانی «محمد کرمانشاهی»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. «نامیرا» روایت‌گر ماجرای یک گروه دیپلماتیک است که بعد از ورود به ایران، به وسیله یک گروه تروریستی ربوده می‌شوند ...امین زندگانی، شهرزاد کمال‌زاده، رامین راستاد و آیدین ختایی در فیلم تلویزیونی ‌«نامیرا» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پل 21» به کارگردانی «برایان کرک»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی چادویک بوزمن، سیه‌نا میلر، تیلور کیچ و استفان جیمز خواهید دید: آندره دیویس یک کارآگاه پلیس که در پرونده های خود چند مورد شلیک به مجرم داشته است، توسط مسئولین خود تحت فشار است و جلسات بازپرسی را می‌گذراند. در یکی از شب های منطقه منهتن نیویورک دو جوان یکی سفید پوست و دیگری سیاه‌پوست قرار است سی کیلو کوکائین را از یک انبار سرقت کرده و به باندهای تبهکار شهر بفروشند. اما ناگهان چند پلیس در محل سرقت حاضر می‌شوند و پس از درگیری و با کشته شدن شش پلیس آنها موفق به فرار می‌شوند. دیویس مسئول پرونده می شود و دستور می‌دهد تمام خروجی‌های شهر و بیست و یک پل منطقه منهتن را ببندند. هرچه‌قدر از ماجرا می‌گذرد دیویس متوجه می‌شود پلیس نیویورک علاقه‌ای به زنده دستگیر کردن این دو مجرم ندارد. او متوجه می‌شود پلیس نیویورک و حتی رییس یکی از واحدها معروف به واحد 85 سال هاست با گروه‌های تبهکار مواد مخدر شهر همکاری دارند و با ماشین پلیس برای این گروه‌ها کوکایین جابجا می‌کنند و به کمک یک مرد پول‌های به دست آماده را پولشویی کرده و ...

فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره‌ی بادیگاردی است به‌نام حیدر؛ که وظیفه‌ی حفاظت از مسوولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمان‌گرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند که او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.

در این فیلم سینمایی؛ پرویز پرستویی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان ایفای نقش کرده‌اند.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

شبکه چهار و جاده‌های سرد

فیلم سینمایی جدید «رادیکال» به کارگردانی «کریستوفر زالا»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جنیفر ترژو، دانیل حداد و اوجنیو دربز آمده است: در ماتاموروس شهری مرزی در مکزیک، مدرسه ابتدایی وجود دارد به نام خوزه اوربینا که تنها نقطه امن دانش آموزان در منطقه‌ای فقیرنشین و پر از جنایت است. ورود معلمی جدید به نام سرجیو، تغییرات اساسی در زندگی دانش‌آموزان کلاس ایجاد می‌کند. این معلم روشی جدید برای آموزش دارد و به دانش‌آموزان یاد می‌دهد مسائل را تجزیه کرده و راه حلی برای آن بیابند و ...

فیلم سینمایی «جاده های سرد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در یک زمستان برفی جوانی به نام اسماعیل باید برای تهیه داروی پدرش از کوهستان برفی عبور کرده و به شهر برود. او به همراه معلم و یکی دیگر از اهالی روستا رهسپار جاده می‌شوند. معلم در بین را از آنها جدا می‌شود و مورد حمله گرگ قرار می‌گیرد و به گودالی پناه می‌برد. اسماعیل و همراهش پس از تهیه دارو به سمت روستا بازمی‌گردند که ...

علی نصیریان، حمید جبلی، مجید نصیری و اسماعیل محمدی در فیلم سینمایی «جاده‌های سرد» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه تهران با پل سفید و بیرون از بهشت

انیمیشن سینمایی «بی نظیر» به کارگردانی «راسموس آ. سیورسن»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: هدویگ دختری است که پدرش ابر قهرمان شهر است و همیشه بهترین کارها را برای شهر و مردمش انجام داده است و مردم برایش یک مجسمه یادبود ساخته‌اند. پدر باید بازنشسته شود، او هدویگ را مناسب جانشینی‌اش ندانسته و می‌خواهد که آدریان پسر عموی هدویگ را آموزش دهد. هدویگ تمام تلاشش را می‌کند که ...

انیمیشن سینمایی «ریو 1» به کارگردانی «کارلوس سالدان‌ها»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: بلو یک طوطی آبی رنگ است که لیندا صاحبش از او نگهداری می‌کند. تولیو که یک دکتر پرنده شناس است از برزیل برای دیدن بلو می آید و به لیندا می‌گوید که بلو آخرین پرنده از این پرندگان زیباست و بهتر است آن را با یک پرنده ماده که در برزیل است جفت کند. لیندا ابتدا قبول نمی‌کند ولی بعد می‌پذیرد و بلو را به برزیل می‌برد ولی بلو و ژول پرنده ماده گیر قاچاقچیان می‌افتند و ...

فیلم سینمایی جدید «گریز از مرگ» به کارگردانی «مایک برنز»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جیمی کینگ و بروس ویلیس خواهیم دید: شانون که یک عکاس است در جنگل مشغول قدم زنی است که پلیسی به نام بیلی را می بیند که یک مرد را می‌کشد. شانون از انها فیلم می‌گیرد. بیلی با همکارانش تامی و هنک که با هم برادرند، تماس می‌گیرد و گزارش می‌دهد که مردی که با آنها در کار قاچاق  مواد همکاری می‌کرد را کشته است و زنی را دیده که از او فیلم گرفته است. تامی به انجا می آید و شانون را پیدا کرده و زمانی که می‌خواهند شانون را هم بکشند جک که یک پلیس بازنشسته است شانون را نجات می‌دهد اما ...

فیلم تلویزیونی «پل سفید» به کارگردانی «علی قوی تن»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود.

این فیلم داستان بهاره یک دختر بچه ابتدایی است که یک سال پیش در جاده با والدینش تصادف کرده و ماشینشان به ته دره سقوط کرده است و پدرش فوت کرده است. بهاره هم مدتی در کما بوده است. او یک پایش کمی مشکل دارد و درست نمی‌تواند راه برود و در تست‌های مدرسه هم نتوانسته نمره بیاورد و مدیر مدرسه او را به مدرسه استثنایی می‌فرستد ولی مادر بهاره خیلی در مقابل این قضیه مقاومت می‌کند و می‌خواهد که دخترش به مدرسه خودش برگردد و مدیر به او می‌گوید که هر وقت آب در رودخانه زیر پل بیفتد بهاره هم می‌تواند به مدرسه برگردد چیزی که عجیب می‌کند، بهاره هر روز روی پل می رود و به رودخانه خشکیده نگاه می‌کند که آرزویش بر آورده شود، تا این که ...

بهاره نوروزی، حسین محمدیان، صدیقه نوروزیان، فریبا بجنوردی و امیر پاسبان در فیلم تلویزیونی «پل سفید» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بیرون از بهشت» به کارگردانی «خسرو معصومی»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: مهندس کلامی رئیس منابع طبیعی کشته شده است و فردی به نام خیرجو که در گیت های جنگل کار می کرده و قبلا با مهندس کلامی دعوایش شده و معاون او کاویانی را همدست دزدها خوانده است دستگیر می‌شود و اسلحه او در صحنه جرم نیز پیدا می‌شود. سرهنگ نامدار به آنجا می‌آید تا در مورد این قتل تحفیق نماید او فکر می‌کند که خیرجو طعمه کسانی شده است که پشت پرده قاچاق چوب هستند و به کاویانی هم مشکوک است و از طریق کسانی مثل باجناق خیرجو که و چند نفر دیگر که از طریق کاویانی به نان و نوایی رسیده‌اند و نیز تحقیقاتی که لیلا دختر کلامی که در یک دفتر روزنامه کار می‌کند کسب کرده است به پیرمردی به نام پیرزاد می‌رسد که ...

فرامرز قریبیان، لیلا اوتادی و جمشید گرگین در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه نمایش با هندوستان آزاد

فیلم سینمایی «تفنگ های هفت دلاور» به کارگردانی «پل وندکوس»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی جیمز ویتمور، جورج کندی و مونت مارکهام خواهید دید: یک مرد انقلابی اهل مکزیک تنفگداری آمریکایی را استخدام می‌کند تا عملیات نجات رهبرشان از یک زندان ارتش را سازماندهی کند ...

فیلم سینمایی «30 نابغه» به کارگردانی «ویکاس باهل»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی هرتیک روشن، مرونال تاکور، ویرندرا ساکسنا، پانکاج تریپاتی، آدیتا سیرواستاو و آمیت ساد آمده است: یک ریاضیدان به نام آناند کومار که در شهر پتنه هندوستان زندگی می‌کند. یک برنامه آموزشی خلاقانه موسوم به سوپر 30 را برای داوطلبان ورود به موسسه فن‌آوری هند به اجرا درمی‌آورد و به آنها کمک می‌کند اما ...

فیلم سینمایی «مرد کار» به کارگردانی «رابرت ژوری»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی پیتر گرتی، بیلی براون و تالیا شایر آمده است: آلری کارگر منزوی و میانسال یک کارخانه در شهری کوچک در آمریکا است که به علت شرایط بد اقتصادی تعطیل شده. آلری با وجود تعطیلی کارخانه هر روز سر کار خود حاضر می‌شود و دستگاه‌ها را تمیز می‌کند. مسئول کارخانه نهایتاً جلوی او را می‌گیرد و مانع ورود او می‌شود. او که دیگر کلیدی برای ورود به کارخانه ندارد با والتر همسایه جدید سیاه پوست خود آشنا می‌شود. والت با داشتن کلید در کارخانه، به آلری کمک می‌کند تا دوباره بتواند در کارخانه حضور یابد. رفته رفته آلری و والتر با هم صمیمی‌تر می‌شوند و والتر با وصل کردن جریان برق کارخانه و جمع کردن کارگرها به دنبال راه می‌اندازد مجدد کارخانه است. او به همه گفته است که مشتری‌های جدیدی برای محصولات کارخانه پیدا کرده و همه را امیدوار می‌کند. خانواده کارگرها هم به این کارزار می‌پیوندند و این کار پوشش رسانه ای هم پیدا میکند. پس از مدتی مالکان کارخانه سعی در جمع کردن این کارزار دارند و برای همین با همسر سابق والتر تماس گرفته و ملاقاتی بین او و آلری ترتیب میدهند. همسر سابق والتر از مشکلات روانی او می گوید و والری در می‌یابد که ...

فیلم سینمایی «آخرین اتوبوس» به کارگردانی «گیلیز مک کینان»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 17:00 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی تیموتی اسپال، فیلیس لوگان؛ داستان زندگی پیرمردی به نام تام است که قبلا پانسیون کوچکی را اداره می‌کرده است. همسرش مری به تازگی فوت کرده است. او از اتوبوس‌های محلی و رایگان آن جا استفاده می‌کند تا خود را به انتهایی‌ترین جای انگلستان نسبت به موقعیتی که در آن قرار گرفته برساند. آن جا جایی است که در واقع تام و همسرش از آن آمده‌اند. در این سفر افراد مختلفی با او برخورد دارند و به نحوی به او کمک می‌کنند تا این سفر ثبت شود. تام پس از پیاده شدن از آخرین اتوبوس، با جمعی از استقبال کنندگان مواجه می‌شود و ...

فیلم سینمایی «نسخه سحرآمیز» به کارگردانی «مایکل روبو»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی متیو مکی، سیلاک سیسیناسی، مایکل هوگان، میشل مایلوت و هلن هیوز خواهیم دید: پس از اتفاق ترسناکی که برای پسربچه ای به نام مایکل می‌افتد، همه موهایش می‌ریزد. او با استفاده از یک معجون سحرآمیز موهایش را بر می گرداند؛ اما ...

فیلم سینمایی «هندوستان آزاد» به کارگردانی «ویجی کریشنا آچاریا»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی آمیتاب باچان، عامر خان، کاترینا کایف، فاطمه ثنا شیخ، لوید اوون، محمد زیشان ایوب، رونیت روی و سوپریا پاتاک؛ درباره دختری به اسم ظفیرا است که در دوران کودکی پدر و مادر خود را توسط فرد انگلیسی به نام کلایو از دست می‌دهد. در آن لحظه خدابخش او را نجات می‌دهد، بعد یازده سال خدابخش و ظفیرا با تیم خود انگلیسی‌ها را غارت می‌کنند و به مردم هند کمک می‌کنند بعد در مخفی گاه خود پنهان می‌شوند برای پیدا کردن مخفی گاه از فرنگی که یک خبرچین حرفه‌ای است کمک می‌گیرند تا آن مخفی گاه را نشان آنها دهد او هم با حیله‌گری وارد گروه آنها می‌شود و از اعتماد آنها سوءاستفاده می‌کند و زندگی شان را بهم می‌ریزد و ...

فیلم سینمایی «پهنه شب» به کارگردانی «اندرو پترسون»، پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی سیرا مک کورمک، جیک هوروویتس، گیل کرونار و بروس دیویسن؛ حکایت دو جوان ساکن نیومکزیکو در دهه 1950 را روایت می کند که صدایی عجیب از امواج رادیویی می‌شنوند. این اتفاق باعث می‌شود یک سیگنال مرموز را کشف می‌کنند و این شروع ماجراست...

فیلم سینمایی «سرقت» به کارگردانی «پیتر ییتس»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی استنلی بیکر، جیمز بوت، فرانک فینلی، جوآنا پتت و باری فاستر خواهیم دید: پل کلیفتن، مغز متفکر تبهکاران که گذشته‌اش را به فراموش سپرده و زندگی شاد و آرامی را با همسرش می‌گذراند، اجرای نقشه یک سرقت بزرگ از قطار پست را برعهده می‌گیرد. تجهیزات و افراد لازم را گرد می‌آورد و قرار بر این می‌شود که پول‌های سرقت شده را به سوئیس منتقل و در آن‌جا تقسیم کنند. اما افراد گروه اصرار دارند پول در خود انگلستان تقسیم شود. در نهایت همه می‌پذیرند که موقتاً آن را در فرودگاهی متروکه مخفی کنند. همه چیز به خوبی انجام می‌شود، اما ...

فیلم سینمایی «برادران باد» به کارگردانی «جراردو اولیوار و اوتمار پنکر»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ژان رنو، مانوئل کاماکو و توبیاس مورِتّی خواهیم دید: لوکاس پسر نوجوانی است که همراه پدرش در منطقه ای کوهستانی زندگی می کند. لوکاس پس از مرگ مادرش در آتش سوزی، با پدرش حرف نمی زند و این موضوع رابطه آنها را رو به وخامت گذاشته است. روزی لوکاس جوجه عقابی که از لانه بیرون پرت شده، پیدا می کند و سعی می کند از او نگهداری کند اما راهی به ذهنش نمی رسد. دوست پدر لوکاس که مردی جنگلبان است برای تغذیه و پرورش عقاب به او کمک می‌کند تا این که عقاب بزرگ شده و فصل پروازش می شود. دوست پدر لوکاس او را قانع می‌کند که عقاب را که نام کوچک را روی آن گذاشته، آزاد کند تا زندگی طبیعی‌اش را شروع کند. لوکاس همیشه چشم انتظار کوچک است و ...

فیلم سینمایی «کلاس 83» به کارگردانی «آتول سابروال»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی بابی دئول، آنوپ سونی، جوی سنگوپتا و ویشال پرادهان خواهیم دید: پلیس وظیفه‌شناسی در دستگیری و نابودی اعضای یک باند خلاف به دلیل لو رفتن عملیاتش شکست می‌خورد. او بعد از این ماجرا گویا به دلیل پیگیری‌های زیادش توسط مسئولین بالاتر به یک پادگان آموزشی تبعید می‌شود. گویا رییس او نیز در کارهای اقتصادی با برخی از افراد این پرونده همکاری دارد ولی او هیچ مدرکی برای اثبات حرفش ندارد. حالا او در پادگان به سمت استاد آموزش پلیس‌های جوان  منصوب شده تا از پرونده دور بماند. او در آنجا سعی می‌کند به نحوی پلیس های جوان را منظم و قوی تربیت کند و به آنها آموزش دهد که مراقب باشند به دلیل وجود افراد فاسد در پلیس مثل او ضربه نخورند. پس از پایان دوره آموزش دو تن از شاگردان او با ورود به پلیس با اعضای اصلی باندهای خلافکار در ازای دریافت پول همکاری می‌کنند. در اصل آنها برای حذف افراد گروه‌های رقیب با خلافکارها همکاری می‌کنند و تصور می‌کنند که چون افراد خلاف را حذف می‌کنند پس اشکالی ندارد. تا اینکه کار به قدری بالا می‌گیرد که ...

فیلم سینمایی «کوهستان» به کارگردانی «ادوارد دمیتریک»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 1  بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی اسپنسر تریسی، رابرت واگنر و آنا کشفی خواهیم دید: کریس تلر برادر بزرگترش، کوهنوردی بازنشسته، را متقاعد می کند تا در صعودی خطرناک به آلپ برای غارت اجساد یک صانحه هوایی او را همراهی کند که ...

فیلم سینمایی «نامرئی» به کارگردانی «دیوید گویر»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم با بازی جاستین چاتوین، مارگاریتا لویوا و مارشیا گی هاردن آمده است: نوجوانی به نام نیک در یک درگیری تا حد مرگ کتک می‌خورد و وقتی به هوش می‌آید، متوجه می‌شود نامرئی شده است. نیک به زودی پی می‌برد تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند، مهاجم اوست که ...

فیلم سینمایی «آتش» به کارگردانی «الکسی نوژنی»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کنستانتین خابنسکی، ایوان یانکوفسکی و استاسیا میلوسلاوسکایا خواهیم دید: جنگل دچار آتش سوزی شده است و مرکز آتش‌نشانی شش نفر از افراد خبره را با هلی کوپتر برای اطفا حریق اعزام می‌کند ولی آتش در حال پیشروی است. آتش‌نشانان درصدد نجات مردم روستایی هستند و به آنها هشدار می دهند که روستا را تخلیه کنند و سرانجام مردم راضی به ترک خانه هایشان می شوند. آنها با مدیریت آتش‌نشانان هر کدام از مسیری به سمت رودخانه می‌روند. بچه ها توسط هلی کوپتر جابه جا می‌شوند. بقیه از جنگل به سمت رودخانه می‌روند که ...

فیلم سینمایی «هویت» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: ناصر پویان فر به همراه گروهی از دوستانش با موتور سیکلت به شمال کشور می‌روند، بر اثر سهل انگاری با پسر بچه‌ای برخورد می‌کند. درد و عذاب وجدان سبب می‌شود که او از جمع دوستانش جدا شود و به تهران باز گردد. در راه با یک تریلی تصادف می‌کند و به شدت آسیب می‌بیند. آمبولانسی که او را به بیمارستان منتقل می‌کند به دلیل نقص فنی در راه می‌ماند و ناصر با آمبولانس مجروحان جنگی به بیمارستان منتقل می‌شود. او که هویت خود را به خاطر نمی‌آورد واکنش‌های مختلفی از خود نشان می‌دهد. پرستاران، دکتر و بیماران با او رفتاری عادی دارند و به او کمک می‌کنند تا هویت خود را بازیابد ...

جلیل فرجاد، رضا اسدی، علی غلامی، ابوالقاسم مبارکی، احمد ناطقی و محسن عظیمی‌نیا در فیلم سینمایی «هویت» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «بهترین دوست من» به کارگردانی «پاتریک لوکنت»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم با بازی دانیل اوتوی، دانی بون، ژولی گایه، ژولی دوران و هانری گارسن؛ داستان دو شریک تجاری با نام‌های کاترین و فرانسوا است که پس از مدتی کاترین متوجه می‌شود که شریکش چیزی را از او مخفی می‌کند و اصرار دارد تا این قضیه را متوجه شود. فرانسوا هم برای گذر از این قضیه از یک راننده تاکسی کمک می‌گیرد و ...

انیمیشن «شش قهرمان» در شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «شش قهرمان» به کارگردانی «دان هیل و کریس ویلیامز»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 14 از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: هیرو هامادا، اعجوبه دانش رباتیک، روزی به همراه برادر بزرگ ترش، تاداشی به کالج می‌رود و آنجا عاشق چیزی که در آزمایشگاه می‌بیند می‌شود. او برای این‌که ثابت کند که لیاقت ورود به دانشگاه را دارد باید چیزی اختراع کند. او موفق می‌شود وسیله‌ای به نام میکروبات تولید کند اما ...

شبکه امید با 30 نابغه

فیلم تلویزیونی «ریکا» به کارگردانی «مسعود فرخنده»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره آقای مسعودی، معلم میانسالی است که در سال آخر خدمتش، برای تدریس به بچه‌های یک روستا به نام گاوپُشته به آنجا اعزام می‌شود. در روستا وی متوجه حضور پسر نوجوانی به نام سهراب می‌شود که پدرش محیط بان بوده و پیش از تولد وی از دنیا رفته است. سهراب پسری گوشه‌گیر و اجتماع ستیز است که به خاطر آزار و اذیت‌هایش، دیگر بچه ها از او می‌ترسند و به همین دلیل به مدرسه هم نمی‌آید. آقای مسعودی که بسیار به تربیت بچه‌ها اهمیت می‌دهد، معتقد است علت عمده رفتارهای سهراب، کمبود محبتی است که در اثر از دست دادن پدرش و همچنین اذیت‌هایی که از سوی برخی از بچه‌ها و والدین‌شان دیده به وجود آمده، از همین رو  تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ...

محمد مختاری، سپیده پهلوان‌زاده، آرزو بنایی، علی سولقانی، علی رشیدی و مستعان کابلی در فیلم تلویزیونی «ریکا» بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «30 نابغه» به کارگردانی «ویکاس بال»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی ریتیک روشن، مرونال تاکور و آدیتیا سریواستاوا آمده است: آناند کومار پسری جوان در یک خانواده فقیر زندگی می‌کند، او نابغه ریاضی است. آناند از طرف دانشگاه کمبریج دعوت نامه دریافت می‌کند اما او برای رفتن هیچ پولی ندارد. تا این که رییس یک آموزشگاه گران قیمت او را دعوت به کار می‌کند. او به عنوان معلم و مشاور در آموزشگاه مشغول کار می‌شود تا پول سفر خود را به دست بیاورد. آناند در این آموزشگاه به دانش آموزان پول دار خود آموزش می‌دهد تا در آزمون استخدامی و ورودی یک شرکت رایانه ای قبول شوند. او پس از مدتی متوجه می‌شود رییس آموزشگاه از نام او برای جذب بیشتر دانش آموزان مرفه استفاده می‌کند. اما ...

فیلم سینمایی «ویل هانتینگ نابغه» به کارگردانی «گاس ون سنت»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی دابین دیلیامز و مت دیمون خواهیم دید: در کلاس درس ریاضیات پیشرفته، پروفسور لامراد مسئله ریاضی را طرح می کند و از دانشجویان می خواهد که آن را حل کنند، روز بعد در کمال ناباوری مسئله را حل شده روی تخته می‌بیند و به دنبال دانشجویی که مساله را حل کرده می‌شود. روز بعد مساله مشکل‌تری را طرح می‌کند و پسر کارگر دانشگاه را در حال حل آن می‌بیند و او را تعقیب می‌کند و با مراجعه به محل کارش متوجه می‌شود که به دلیل کار خلاف قرار است پس از دادگاهی به زندان برود، اما پروفسور وساطت می‌کند تا از او در حل مساله کمک بگیرد و در قبال آن به او پول پرداخت کند. قرار می شود که ویل به مشاور معرفی شود اما ...

شبکه افق و قصه‌های مجید

فیلم سینمایی «21 پل» به کارگردانی «برایان کرک»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم با بازی چادویک بوزمن، سیه‌نا میلر، تیلور کیچ و استفان جیمز؛ داستان دو دزد را روایت می‌کند که در زمان دزدی مواد مخدر با پلیس‌هایی فاسد روبرو می‌شوند و مجبور به کشتن تمام آنها می‌شوند که این کار باعث می‌شود آنها در موقعیت‌های خطرناک قرار گرفته و برای پیدا کردن این دو تمام 21 پل منهتن را مسدود می‌کنند. افسر پلیسی به نام آندره که به دلیل قساوت در مواجهه با خلافکاران و کشتن تعداد زیادی از آن‌ها، زیر ذره‌بین امور داخلی پلیس نیویورک است وظیفه دارد تا دو سارق را که هشت افسر پلیس را به قتل رسانده‌اند، تا قبل از طلوع خورشید که زمان باز شدن 21 پل منهتن است، بازداشت کند. آندره متوجه می شود که خود پلیس نیویورک مواد مخدر را در سطح شهر توزیع می کند و به همین دلیل پلیس سعی دارد هر چه زودتر سارقان مواد را از بین ببرد. آندره سعی می کند تا آخرین سارق را زنده دستگیر کند اما ...

فیلم سینمایی «قصه های مجید» به کارگردانی «کیومرث پور احمد»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم درباره مجید است که به ادبیات بیش از ریاضیات علاقه مند است. او همواره توسط معلم ریاضی تنبیه می‌شود. معلم اشتباه‌های مجید را با دانه‌های تسبیح می‌شمارد. انداختن دانه های تسبیح حواس مجید را پرت می‌کند، و او برای غلبه بر این وضع به کمک بی بی تسبیحی به امانت می‌گیرد، اما ...

مهدی باقربیگی و پروین دخت یزدانیان در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سلامت و طلا و مس

فیلم سینمایی «داستان های خودمانی» به کارگردانی «کارلوس سورین»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت 11 صبح با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

این فیلم با بازی خاویر لومباردو، آنتونیو بندیکتی و خاویرا براوو؛ سه داستان فردی و در عین حال درهم تنیده از مردم عادی را روایت می کند که در تلاش برای دنبال کردن رویاهای خود در زندگی هستند. روبرتو یک فروشنده دوره گرد است که برای غافلگیر کردن یکی از مشتریانش به سن جولیان می‌رود و ماریا فلورس که یک مادر جوان فقیر است و با دخترش به سن جولیان سفر می‌کند، زیرا او در در یک بازی تلویزیونی برنده شده است اما ...

فیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی «همایون اسعدیان»، شنبه 15 اردیبهشت‌ماه ساعت 11 صبح با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

این فیلم زندگی یک جوان روحانی و همسرش را بیان می‌کند که با صفا و ایمان در کنار 2 کودک خود زندگی می‌کنند. آنها به دلیل محبت و آرامشی که در زندگی خود دارند هیچ کمبودی را حس نمی‌کنند تا این که به ناگهان زن دچار بیماری شدیدی می‌شود و به دلیل بستری در بیمارستان همسر و کودکانش را با مشکلات بسیار تنها می‌گذارد. پس از مدتی که از برگشتن او به خانه و زندگی بسیار سخت بر آنها می‌گذرد زن به این نتیجه می‌رسد که باید برای همسرش فرد مناسبی پیدا کند اما با تمسخر او مواجه می‌شود و ...

بهروز شعیبی، نگار جواهریان، سحر دولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی در فیلم سینمایی «طلا و مس» نقش آفرینی کرده‌اند.

ضربه مغزی و گودزیلا در شبکه 4k

فیلم سینمایی «ضربه مغزی» به کارگردانی «پیتر لاندسمن»، پنجشنبه 13 اردیبهشت‌ماه ساعت  00:30 بامداد از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آلبرت بروکس، آلک بالدوین و ویل اسمیت آمده است: دکتر بنت اومالو یک آسیب شناس عصبی نیجریه ایی ساکن امریکاست که به طور اتفاقی درگیر پرونده‌ای می‌شود که او را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند. او با مرگ مشکوک یک بازیکن فوتبال آمریکایی متوجه می‌شود که این ورزش برای مغز آسیب‌های جدّی به همراه خواهد داشت و اکثر بازیکنان دچار آلزایمر، افسردگی و سی‌تی‌ای می‌شوند. وی برای اثبات این حقیقت در مقابل کمیته این ورزش مقاومت می‌کند و ...

فیلم سینمایی «گودزیلا» به کارگردانی «رولند امریش»، جمعه 14 اردیبهشت‌ماه ساعت  00:30 بامداد از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی متیو برودریک، ژان رنو، ماریا پیتلو و هانک آزاریا خواهیم دید: یک هیولای خزنده غول ‌پیکر به نام گودزیلا، وارد شهر نیویورک می‌شود و ویرانی گسترده برجای می‌گذارد. در این شرایط، دانشمندی به نام نیک تاتوپولوس با گروهی از افراد همراه می‌شود تا از ویرانی کامل شهر نیویورک توسط این موجود عظیم‌الجثه جلوگیری کند که ...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج