Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عبدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تصادف 2 خودروی پژو 405 و وانت تویوتا در مسیر ایرانشهر - راسک 6 کشته بر جای گذاشت.
وی افزود: در این حادثه حمید غلامزهی فرزند حوزه، دادمان درزاده فرزند عبدالرحمان و گنج خاتون درزاده فرزند کریم داد از سیستان و بلوچستان و معید الله تاجیک فرزند میرزا، زینب احمدی فرزند عبدالله و ساجده تاجیک فرزند عبدالفتاح اتباع افغانستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اجساد این افراد برای شناسایی و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ایرانشهر ارجاع داده شده بود.
به گفته فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان برخورد یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع بیگانه با یک دستگاه وانت تویوتا در مسیر ایرانشهر- راسک در جنوب این استان 6 کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.
سرهنگ یدالله ستوده اظهار داشت: این حادثه ساعت هفت و 30 دقیقه صبح امروز در حدود 30 کیلومتری مسیر ایرانشهر- راسک رخ داد.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هموطنان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به علت گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
این استان به سبب همجواری با 2 کشور افغانستان و پاکستان همواره در معرض معضلاتی چون قاچاق انسان، قاچاق سوخت و کالا و موادمخدر قرار دارد.
افراد سودجو و باندهای قاچاق انسان، اتباع بیگانه (افغان و پاکستانی) را از راههای سخت گذر و دور از چشم ماموران به داخل مرزهای ایران منتقل و سپس با خودروهای مختلف به ویژه سواری های تندرو و وانت به عمق کشور انتقال می دهند.
هر یک از خودروهای سواری پژو، زانتیا و امثال آن با وجود ظرفیت 5 نفره حتی تا 20 نفر تبعه خارجی را سوار کرده و برای فرار از چنگ قانون با سرعت زیاد در جاده های اصلی و فرعی حرکت می کنند که تاکنون در جاده های سیستان و بلوچستان حوادث ناگواری را رقم زده و باعث مرگ مسافران خود و یا خودروهای دیگر شده اند.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف