Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - 'امین معین' از کوهنوردان شهرستان نهاوند استان همدان به عضویت دائم در کمیسیون محیط زیست فدراسیون جهانی کوهنوردی درآمد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با رایزنی انجام شده با خانم دکتر'کارولینا ادلر' در جریان اجلاس جهانی کوهنورری در شیراز، عضویت دائم امین معین به عنوان نماینده فدراسیون کوهنوردی ایران در کمیسیون حفظ محیط کوهستان فدراسیون جهانی کوهنوردی پذیرفته و از طرف وی به شکل رسمی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا گوهری اضافه کرد: کارولینا ادلر ریاست جدید کمیسیون حفظ محیط زیست کوهستان فدارسیون جهانی کوهنوردی را برعهده دارد.
گوهری خاطرنشان کرد: انتخاب امین معین به عضویت این کمیسیون افتخار ارزنده برای کوهنوردی کشورمان به شمار می رود.
وی با اشاره به سوابق این کوهنورد نهاوندی گفت: مربی سنگنوردی طبیعت، یخ و برف و دوچرخه کوهستان، مدرس محیط زیست کوهستان، رئیس کمیته حفظ محیط کوهستان فدراسیون کوهنوردی، عضو فدراسیون جهانی کوهنوردی UIAA و عضو آلپاین کلاب انگلستان BMC در کارنامه اجرایی وی دیده می شود.
گوهری خاطرنشان کرد: دست یابی به کلنگ طلایی صعودهای برتر صعود زمستانه دیواره علم کوه، برنده کلنگ طلایی صعودهای برتر برای گشایش مسیر در دیواره یخچال آکسایی قرقیزستان، مولف کتاب نوشاخ قله متفاوت و مولف و مترجم کتاب فرهنگ لغات کوهنوردی و سنگنوردی از دیگر افتخارات وی به شمار می رود.
همدان یکی از قطب های اصلی کوهنوردی در کشور است.
2087/7520 /2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر

به گزارش خبرنگارخبرگزاری صدا و سیما معاون محیط زیستِ دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: ۱۰۰ گونه آبسنگِ مرجانی در خلیج فارس در معرض نابودی ناشی از این چالش‌های زیست محیطی هستند.
سعید حاجی زاده گزارش می دهد :

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم