Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد امتداد، مراسم بزرگداشت گردان انصار الرسول (ص) محله طرشت و گرامیداشت رزمندگان این گردان شامگاه یکشنبه ۳۰ مهرماه با حضور سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله(ص) در حسینیه طرشت برگزار شد.

سردار اسداللهی اظهار داشت: در تمام سال هایی که پشت سر گذاشتیم و ۱۴۰۰ سالی که از عاشورا گذشته، به همه ثابت شد محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدافعان حرم مسیر درست را رفتند. قاطبه اصلی رزمندگان مدافع حرم دهه هفتادی هستند که جنگ را ندیده اند. خروجی کار مشابه رزمندگان دفاع مقدس است. همه مراسمی که با این سبک و سیاق برگزار شده است چراغ راه این رزمنده های مدافع حرم شده است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله بیان کرد: هر سال جمعیت میلیونی از اجتماع حسینی برای رفتن به پیاده روی اربعین شکل می گیرد. عده ای جوانمرد چهار دهه از جانشان گذشتند تا هزینه این اجتماع را پرداخت کنند.

سردار اسداللهی تصریح کرد: فکر کردیم بچه هایی که تاریخ بزرگ دفاع مقدس را رقم زدند پیدا کردنشان سخت است، اما اتفاقات سال های اخیر نشان داد هرکس پای علم سیدالشهدا بنشیند هرجای تاریخ که اتفاقی بیافتد می ایستد و نسل مدافع حرم را می سازد.

وی بیان داشت: همه گذشته ما وابسته به مرام و مسلکی هست که از امام راحل به یادگار مانده است. چند سال پیش صحبت هایی شنیدیم که تصویر دیگری از امام ارائه دادند. درود بر مردمی که از خط امام صیانت کرد. امام هم به این ملت نمره داده است.

وی در خاطره ای از رسیدن خبر شهادت مصطفی نبی لو به گوش خواهر شهید گفت: امروز در مراسمی بودیم که خانواده شهید عسکری به همراه خانواده های دیگر از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم حضور داشتند. در بین مراسم خبر شهادت دایی شهید عسکری به گوش خواهرش رسید.

مادر شهید چند دقیقه ای صبحت کرد و گفت: پسرم فدای حضرت زینب (س) و امروز برادرم فدای حضرت زینب (س). بار دیگر حرفش را قطع کرد و دوباره گفت پسرم فدای حضرت زهرا (س) و برادرم فدای حضرت زهرا (س)؛ تا انتهای مراسم دانشجویی را پیدا نمی‌کردیم که گریه نکند.

در پایان مراسم از جمعی از رزمندگان گردان انصار الرسول و تعدادی از خانواده شهدای منطقه طرشت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • چه افرادی امام صادق(ع) را شهید کردند؟
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم