Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شرکت هواوی اعلام کرد گوشی میت 9 و سری P10 نیز به اندروید 8 مجهز خواهد شد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،  میت 10 و میت 10 پرو، گوشی های هوشمند نسل جدید شرکت هواوی که به تازگی نیز رونمایی شده‌اند، اولین گوشی‌های شرکت هواوی بودند که با سیستم عامل اندروید 8 یا همان اورئو عرضه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میت 10 و میت 10 پرو تنها گوشی های هوشمندی نیستند که غول بزرگ چینی قرار است آنها را با اندروید اورئو عرضه کند، چراکه در جریان مراسم رونمایی از میت 10، هواوی اعلام کرد به زودی گوشی Mate 9 و گوشی های سری P10 نیز به نسخه جدید سیستم عامل گوگل مجهز خواهند شد.

گفتنی است؛ ابتدا دو گوشی Huawei Mate 9 و Mate 9 Pro آپدیت مورد نظر را دریافت می‌کنند و سپس دو گوشی دیگر اعلام شده یعنی Huawei P10 و P10 Plus نیز پس از آنها به اندروید 8 مجهز خواهند شد.

همچنین اعلام شده است که اولین آپدیت اندروید 8 برای گوشی های میت 9 طی 3 یا 4 هفته آینده عرضه خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • حمایت مالی مخفیانه هواوی از تحقیقات آمریکایی
  • قابلیت جدید اندروید ۱۵ برای استفاده از گوشی در رخت‌خواب
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود