Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:07:31 GMT

طرح بیمه کردن «پست‌چی‌ها» رای نیاورد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۱۳۵۶

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه 30 مهر) کمیسیون متبوع خود، گفت: طرح حمایت از تولید ملی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود که با رای اکثریت اعضا این طرح تصویب شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح بیمه کردن پستچی‌ها و قرار دادن این حرفه جزء مشاغل سخت رای نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست عصر امروز (یکشنبه 30 مهر) کمیسیون متبوع خود، گفت: طرح حمایت از تولید ملی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده بود که با رای اکثریت اعضا این طرح تصویب شد.

وی با بیان اینکه پس از تصویب این طرح در کمیسیون طی نامه‌ای از رئیس مجلس خواسته شد تا این طرح به کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شود، ادامه داد: کارگروهی در کمیسیون صنایع به همراه کمیسیون حمایت از تولید ملی تشکیل شد تا بررسی‌های لازم درباره طرح حمایت از تولید ملی را انجام دهد تا پس از آن واردات کالاهای مشابه که در داخل تولید می‌شود، ممنوع شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: طرح بیمه کردن پستچی‌ها و قرار دادن این حرفه جزء مشاغل سخت نیز در جلسه امروز کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون فرعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که رای نیاورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در جلسه امروز کمیسیون حضور یافت و از اعضای کمیسیون برای تصویب طرح حمایت از صنایع دستی تشکر کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هزینه‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • مبلغ این جدول بودجه خیلی درشت است /جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید؟
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید