Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@03:42:15 GMT

عیادت مهران غفوریان از ملکه رنجبر+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۲۰۸۵

عیادت مهران غفوریان از ملکه رنجبر+عکس

جمعی از مدیران سیما و هنرمندان تلویزیون، امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ملکه رنجبر عیادت کردند. آفتاب‌‌نیوز : رضا پورحسین، قائم مقام معاونت سیما و چند تن از هنرمندان، امروز (یک شنبه ۳۰ مهر)  به ملاقات ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت که در بیمارستان بستری است، رفتند.
این مدیران و هنرمندان در این دیدار با فریبرز ایروانی، فرزند این بازیگر پیشکسوت گفتگو کردند و از روند درمان وی آگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزند ملکه رنجبر با تاکید بر پایداری وضعیت مادرش پس از عمل جراحی، از هوشیاری وی خبر داد و خواهان دعای خیر مردم ایران برای سلامتی این هنرمند شد.

به گزارش خبرآنلاین، پورحسین، قائم مقام معاونت سیما،  مهران مهام، تهیه کننده و مهران غفوریان، بازیگر، در این دیدار حضور داشتند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری قصد دارد سریال جدیدی با نام «پدر قهوه» را ویژه انتشار در نمایش خانگی تولید کند.

به گزارش همشهری آنلاین، به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • تجلیل از مادر ۲۷‌ ساله اناری با پنج فرزند
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی