Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@23:30:47 GMT

ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۲۳۴۸

وب‌سایت نیوزویک در گزارشی نوشت که فضای اجتماعی و سیاسی آمریکا و همچنین نظرسنجی‌های سراسری اخیر نشان می‌دهد مردم آمریکا تنها پس از گذشت ۹ ماه دونالد ترامپ را بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمر

به گزارش شریان نیوز،به نقل از میزان، وب‌سایت نیوزویک در مطلبی نوشت با اشاره به سخنان انتقادآمیز دو رئیس سابق آمریکا علیه رئیس‌جمهور کنونی این کشور نوشت که همه طیف‌های مردم آمریکا اعتقاد دارند که دونالد ترامپ بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باراک اوباما و جرج دبیلو بوش در روزهای گذشته به صورت هماهنگ طی سخنانی نسبت به شرایط کنونی آمریکا تحت
ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز نگرانی کردند. جرج بوش روز پنج‌شنبه با انتقاد از ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ گفت: سیاست ما ظاهرا آسیب پذیری بیشتری نسبت به تئوری های توطئه پیدا کرده است.

باراک اوباما نیز که سال گذشته مسند ریاست‌جمهوری را به دونالد ترامپ واگذار کرد گفته است: فضای سیاسی آمریکا ظاهرا به شدت تند و زننده شده است، به جای آنکه سیاست ما بازتاب دهنده ارزش های ما باشد، امروز سیاستی را داریم که جامعه ما را آلوده می کند.

«نیوزویک» با بیان اینکه رؤسای جمهور پیشین آمریکا علی‌رغم نقد ترامپ ترجیح دادند که زیاده‌روی نکنند و او را بدترین رئیس‌جمهور آمریکا توصیف نکنند افزود: اکنون بیش از گذشت ۹ ماه از ریاست‌جمهوری آمریکا نه‌تنها قانون‌گذاران و شخصیت‌های حوزه‌های مختلف اجتماعی به‌شدت منتقد سیاست‌های دونالد ترامپ هستند بلکه حتی رأی‌دهندگان به وی نیز به منتقدانش پیوسته‌اند.

به نوشته «نیوزویک» نظرسنجی سراسری «مرکز نظرسنجی ماریست» نشان می‌دهد بیش از ۴۰ درصد مردم آمریکا اعتقاد دارند در آینده از دونالد ترامپ به عنوان بدترین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد شد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو «بدترین متحد آمریکا»

«بنیامین نتانیاهو» طی چند روز گذشته موقعیت خود را به عنوان «بدترین متحد آمریکا» تثبیت کرده است. در واقع با توجه به رفتار او، اکنون این سوال در محافل سیاسی و داخلی آمریکا پرسیده می‌شود که آیا او اصلا متحد آمریکاست؟

به گزارش ایسنا، در دویست و پانزدهمین روز جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به بیش از ۳۴ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

پایگاه خبری «دیلی بیست» در مطلبی می‌نویسد: «آمریکا در گذشته متحدان بدی داشته است، اما در عصر حاضر، هیچکسی به اندازه نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل بد نبوده است. او از روابط دیرینه اسرائیل – آمریکا سوءاستفاده کرده و در سال‌های اخیر آسیب و زیان‌هایی به همراه داشته است.»

این پایگاه خبری در ادامه می‌نویسد: «نتانیاهو توصیه‌های آمریکا را نادیده می‌گیرد و منافع آن را تضعیف می‌کند. او از حمایتی که از آمریکا دریافت کرده، سوءاستفاده کرده و بالاتر از همه اینها، او نسبت به حمایت‌های آمریکا ناسپاسی می‌کند. علاوه بر همه این موارد، نتانیاهو ویژگی‌های بد دیگری را هم با یکدیگر در آمیخته است. او ضمن آنکه نخست‌وزیر وحشتناکی است، خطا‌ها و اشتباهات تاریخی متعددی مرتکب شده است. او هیولا‌های راست‌گرا را در کابینه‌اش وارد کرده و مرتکب جنایات داخلی شده و از یک عنصر جنایتکار در سیاست ایالات متحده حمایت می‌کند.»

«دیلی بیست» با اشاره به میزان نارضایتی شهروندان اراضی اشغالی از بنیامین نتایاهو می‌نویسد: «نخست‌وزیر اسرائیل درخواست هزاران اسرائیلی معترض را نادیده می‌گیرد. آن‌ها با توجه به سابقه فاجعه‌آمیز نتانیاهو خواستار استعفای او هستند، اما نتانیاهو توجهی نمی‌کند. وی هم‌چنین درخواست‌های جامعه جهانی را برای ارائه کمک‌های بیشتر به مردم غزه زیر پا می‌گذارد و این بی‌اعتنایی‌هایی او درحالیست که سازمان‌های بین‌المللی از جمله رئیس برنامه جهانی غذا هشدار داده‌اند که نوار غزه در بحبوحه یک قحطی تمام‌عیار است. علاوه بر داخل و بی‌اعتنایی به درخواست‌های جامعه جهانی، نتانیاهو تلاش‌های آمریکا را برای دستیابی به آتش‌بس در غزه مختل کرده و دست به حمله هوایی به رفح زده که دولت ایالات متحده با آن مخالف بوده است.»

سازمان ملل نیز گزارش‌هایی را علیه «خشونت سیستماتیک و مداوم اسرائیل علیه فلسطینی‌ها در غزه» منتشرکرده است؛ خشونتی که اکثر قربانیان آن زنان و کودکان هستند.

پایگاه خبری «دیلی بیست» ضمن انجام گفتگو‌هایی با مقامات آمریکایی، می‌نویسد: «دولت بایدن شدیدا از نخست‌وزیر اسرائیل ناامید است. مقامات آمریکایی امیدوار بودند توافق آتش‌بس بتواند توقفی را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه ایجاد کند و اسرائیل هم فرصت این را داشته باشد که به آینده سیاسی خود توجه کند.»

مذاکره‌کنندگان آمریکا به رهبری «ویلیام برنز» رئیس سیا سعی کردند تا «راهی را برای توقف جنگ غزه پیدا کنند» و اعضای تیم بایدن به نقش محوری جنبش حماس در مذاکرات اذعان کردند، اما در مرحله کنونی عمیقا از نتانیاهو حتی بیش از پیش «ناراضی» هستند.

روز دوشنبه جنبش حماس علنا اعلام کرد که با طرح آتش‌بس موافقت می‌کند، اما رژیم صهیونیستی فورا ساز مخالف را کوک کرد و مدعی شد حماس با شروطی موافقت می‌کند که «اسرائیل با آن‌ها موافق نیست.» در این میان، پایگاه خبری اکسیوس هم گزارش داد که ظاهرا واشنگتن شروطی را از تل‌آویو پنهان نگه داشته بود و «تمامی مفاد قرارداد را به اسرائیل نگفته است.»

پایگاه خبری «دیلی بیست» در پایان تاکید می‌کند: «شکست استراتژی نتانیاهو در روز‌های اخیر نیز آشکار شده است و این مورد نتیجه مستقیم تصمیمات سیاسی فاجعه‌آمیز کابینه راست‌گرای اسرائیلی است. هم‌چنین علاوه بر جایگاه خود بنیامین نتانیاهو، رابطه آمریکا-اسرائیل به‌رغم تلاش‌های دولت جو بایدن، شکل افتضاحی به خود گرفته است.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو «بدترین متحد آمریکا»
  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • همه برنامه‌های رئیس‌جمهور در سفر دوم خود به قم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا