Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@12:12:58 GMT

انواع گرايشات جنسي

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۲۸۷۶

انواع گرايشات جنسي

خبرگزاري آريا -

انواع گرايشات جنسي
گرايشات جنسي افراد خود شامل چند دسته ميشود که اين گرايش تابع عوامل ژنتيکي،شرايط محيطي و اختلالات جنسي و هورموني و حتي انحرافات جنسي گسترده مي شود.
دگر جنس گرايي - هتروسکچوآل
دگر جنس گرايي يا تمايل به جنس مخالف ،طبيعي ترين گرايش جنسي محسوب مي شود و باعث تکامل و حفظ نسل بشر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همجنس گرايي - هوموسکچوآل
تمايل به جنس موافق ، يک فرد همجنس گرا تمايلي نسبت به جنس مخالف خود نداشته و ترجيح ميدهد رابطه عاطفي و جنسي با جنس موافق خود داشته باشد، عوامل زيادي ميتواند در هم جنس گرايي نقش داشته باشد نوع تريبيت (برخورد والدين در دوران کودکي، بعنوان مثال والديني که خواستار داشتن فرزند پسر بودند اما چون صاحب فرزند دختر شده اند ظاهر او را همانند پسران ، موهاي مدل پسرانه لباسهاي پسرانه اسباب بازي هاي پسرانه هم بازي هاي پسر و برخورد پسرانه با وي انتخاب نموده که در رشد عاطفي و جنسي تاثير گذار بوده است)، عوامل ژنتيکي و هورموني نيز تاثير گذارند.
هردو جنس گرايي - بايسکچوآل
همانطور که از عنوان مشخص است ، ميل به هر دو جنس موافق و مخالف ، ممکن است اين حالت در سنين 20 تا 25 سال در افراد شکل شديد تري به خود بگيرد و بعد از اين سنين کم کم يک فرد هر دو جنسگرا ،کم کم تنها تمايل دگر جنس گرايي به خود بگيرد اما ممکن هم هست فردي تا آخر عمر تمايل هر دو جنسگرايي را داشته باشد ، در دختران آسيبهاي روحي ناشي از ارتباط نادرست با جنس مخالف ميتواند آنها را به برقراري رابطه عاطفي به جنس موافق سوق دهد.
هيچ جنس گرايي - ايسکچوآل
عدم تمايل به برقراري رابطه عاطفي و جنسي با فردي ديگر اعم از جنس موافق و جنس مخالف را گويند.
هر جنس گرايي- پن سکچوآل
ميل فرد به رابطه جنسي با هر نوع جنسيت و هر نوع گرايشي (نه به معناي رابطه جنسي با همه کس) فارق از مسائل عاطفي ، سن ، جنسيت ، اندام، دستگاه تناسلي و ... اين افراد تنها کيفيت رابطه جنسي را دنبال ميکنند.
احکام اسلام و گرايشات جنسي
در احکام دين اسلام ، رابطه جنسي تنها بين دو جنس مخالف آنهم در بستر ازدواج مورد قبول است و هر رابطه اي جز آن حرام است.
منبع : tanzimekhanevadeh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم

در زمان جنگ ایران و عراق ، تک خمپاره اندازهای محدود خودی در شهر محاصره شده آبادان با وضعیت دشواری روبرو شدند بدین شکل که با هر شلیک برای جلوگیری از آتش‌باری دشمن بر مردمان محاصره شده شهر مورد اصابت بسیار نزدیک و دقیق توپخانه سنگین ارتش بعثی قرار می‌گرفتند که بعدتر مشخص شد این برتری دشمن به واسطه استفاده از رادار موقعیت‌یاب شلیک بسیار پیشرفته ای به نام (سامبلین ) صورت می‌گرفت که بوسیله غرب در اختیار صدام قرار گرفته بود که خاطره اش را بصورت داستانی در کتاب (شطرنج با ماشین قیامت) آوردم.

بعد از گذشت دهه ها ، این گزارش را دیدم که در کشتار وحشتناک و فجیع مردم غزه ، ارتش اسراییل با دهشتناکی بجای سخت افزارهای قدیمی از ماشین قیامت خاص نرم افزاری خود با استفاده از هوش مصنوعی شرکت گوگل رونمایی کرده که بسیار جنایتکارانه تر و غیر مردمی تر از رادار سامبلین بعثی ها ست و آن اینکه بجای قبضه شلیک کننده ، تمامی ادمهای غزه را بی هیچ ترحمی رتبه بندی و بصورت اتوماتیک و با هر تعداد خانواده در منزل دستور کشتار میدهد . این خصیصه تصمیم گیری سیستم موسوم به (اسطوخودوس) بجای عامل انسانی قاتل ، باعث شده تا خونسردی کامل در کشتار برای نظامیان اسراییلی ایجاد و بار گناه عاطفی کشتار زنان و کودکان در غزه را از روان خود در لحظه تصمیم گیری برداشته و به گردن هوش مصنوعی بیاندازند .

لازم به ذکر است که در زمان جنگ ویتنام نیز ارتش امریکا با مهمات های موسوم به (شلیک کن و فراموش کن) سعی در فرار عاطفی برای خلبانهای رها کننده موشک از کیلومترها دورتر بر مواضع ویت کنگ ها در روستاهای منطقه داشت که با فراگیری تصاویر تلویزیونی و دیده شدن جنجالی این کشتارها توسط مردم کشورشان ، باعث خنثی شدن این ترفند و تظاهرات‌های ضد جنگ در امریکا و در نتیجه سقوط دولت لیندون جانسون شد .

و اکنون این اسراییل است که به روش پیچیده تر تصمیم گیری نهایی نرم افزار و ماشین بجای عامل انسانی برای کشتار رسیده است .

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898235

دیگر خبرها

  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • سندروم «مسئله با پدر» در کمین دختران
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد
  • مرا ببوس برای اولین بار/ بوسه‌ای که سانسور نشد
  • تلاش ناکام نمایندگان تندرو مجلس برای بررسی محرمانه یک طرح دیگر /۱۳۷ رای مخالف در مقابل ۴۷ رای موافق!
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد