Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:32:38 GMT

۶۴۰ راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۳۲۹۲

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۶۴۰ راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد.

به گزارش ایسنا، طالبی در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه خرم‌آباد- اندیمشک، از ساخت ۵۰ پاسگاه پیش ساخته پلیس راه تا پایان سال جاری در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: احداث و بهسازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای احداث و نگه‌داری ساختمان های پلیس راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 
وی با بیان اینکه طرح نوین مقاوم سازی و شکیل سازی ۵۰ پاسگاه در دستور کار سازمان است، افزود: دو مورد از پاسگاه‌های یاد شده در استان لرستان احداث می‌شوند که یک واحد آن در الیگودرز و واحد دیگر امروز در محل مقر پلیس راه خرم‌آباد- اندیمشک کلنگ زنی شد. 

 
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به زمان بهره‌برداری از این پروژه، تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌های مختلف در محل پاسگاه پلیس راه خرم‌آباد - اندیمشک تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه تا قبل از پایان سال و حتی الامکان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد. 

 
طالبی با اشاره به نقش مهم پلیس راه خرم‌آباد - اندیمشک به عنوان محور شریانی و استراتژیک بار و مسافر تصریح کرد: این پاسگاه نقش بسزایی در تامین امنیت و خدمات دهی به زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات خواهد داشت. 

 
وی بهسازی پاسگاه‌های قدیمی را از ارکان و اولویت‌های ایمنی کشور دانست و گفت: با توجه به قرار داشتن پلیس راه خرم‌آباد- اندیمشک در ورودی شهر خرم‌آباد، در رابطه با زیباسازی محوطه و ساختمان این پاسگاه با مشاور رایزنی شده است. 

 
مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از وجود ۶۴۰ راهدارخانه فعال در کشور خبر داد و افزود: علی‌رغم این که راهدارخانه ها در ایام مختلف سال محل استقرار نیروهای راهداری و در مواردی هلال احمر و پلیس راه هستند متاسفانه از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند که در این راستا طرح بهسازی و نوسازی راهدارخانه‌ها با استفاده از سازه‌های پیش ساخته در دست بررسی است و امیدواریم بزودی اجرای آن عملیاتی شود. 

 
در حاشیه این مراسم علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه خرم‌آباد- اندیمشک بنا به نقش مهم این پاسگاه در تامین امنیت محور ورودی جنوب و جنوب شرق استان در اولویت کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان قرار گرفته است. 

 
وی اعتبار احداث هر پاسگاه پیش ساخته پلیس راه در استان را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: همه تلاش خود را برای بهره‌برداری دو پاسگاه پیش ساخته الیگودرز و خرم‌آباد تا قبل از پایان سال جاری به‌کار خواهیم گرفت. 

 
همچنین مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه استان هم در این مراسم از تلاش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قدردانی کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن پاسگاه پلیس راه خرم‌آباد- اندیمشک در کریدور شمال - جنوب کشور، اهمیت بسزایی در امنیت مسافران و زائران راهیان نور و عتبات عالیات دارد‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سردار"یحیی الهی با اعلام این خبر گفت : در پی وقوع سرقت از منزل در شهرستان خرم آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند را شناسایی که پس از هماهنگی مقام قضائی، طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سردار الهی، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896587

دیگر خبرها

  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • حذف ۷ نقطه پر تصادف جاده‌ای استان بوشهر
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد