Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@22:02:50 GMT

راز پنهان جسد دختری به نام سارا در سیدخندان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۴۳۰۱

رکنا: معمای جسد دختر جوان که در کانال آب حوالی سیدخندان پیدا شده بود پس از یک ماه تحقیقات پلیسی حل شد.

ساعت 9:40صبح 9شهریور امسال مأموران کلانتری 120سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت از کشف جسد دختر جوانی داخل کانال آبی در حوالی سیدخندان خبر دادند.

به‌دنبال این تماس بازپرس سیدسجاد منافی آذر کشیک قتل به همراه کارآگاهان در محل کشف جسد حاضر و تحقیقات در این رابطه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌داد که کارگران شهرداری جسد دختر جوان را پیدا کرده و موضوع را به پلیس گزارش داده بودند.
با کمک آتش‌نشانی جسد از داخل کانال بیرون کشیده شد و در بررسی‌های اولیه هیچ آثار جراحت روی بدن قربانی دیده نشد و در ادامه جسد برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. درحالی‌که بررسی‌ها برای شناسایی هویت دختر جوان ادامه داشت، زن میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن دخترش خبر داد.
او گفت: ما ساکن شهرستان هستیم و دخترم در پانسیونی در اطراف خیابان رسالت زندگی می‌کرد. او برای پیدا کردن کار به تهران آمده و مدتی بود که در شرکتی در تهران مشغول به‌کار شده بود. در این مدت همیشه باهم در تماس بودیم اما ناگهان تماس دخترم قطع شد. ناپدید شدن ناگهانی او باعث شد که نگران شده و به تهران بیایم و در تحقیق از پانسیون محل سکونت دخترم متوجه شدم که او چند روزی است که به آنجا هم نرفته است.
باتوجه به اینکه احتمال می‌رفت، دختر گمشده به نام سارا، همان دختر جوانی باشد که جسدش در کانال آب پیدا شده بود، از مادر وی خواسته شد برای شناسایی جسد به پزشکی قانونی برود و او با دیدن جسد تأیید کرد که قربانی کسی جز دخترش نیست. با مشخص شدن هویت دختر جوان، تحقیقات در رابطه با شناسایی عامل این جنایت ادامه دارد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه دنکوب رئیس انجمن بومی و محلی اداره کل آموزش و پرورش گلستان گفت : این مسابقات برای سومین سال متوالی با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی ، تقویت بنیان خانواده و افزایش تحرک دانش آموزان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر + فیلم
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • جشنواره ورزشی مادر و دختری در آزادشهر
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!