Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@13:20:11 GMT

بهترين تخفيف ها براي مشترکان موبايل

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۴۳۲۱

بهترين تخفيف ها براي مشترکان موبايل

خبرگزاري آريا - روزنامه هفت صبح - علي هادي زاده: اپراتورهاي موبايل هر هفته و هر ماه به بهانه هاي مختلف تخفيف هاي جديد رو مي کنند. تخفيف هايي به مناسبت فناوري جديد سيمکارت، ترابرد، مشترک شدن، خريد سيمکارت جديد، ماه تولد و... کلي طرح ديگر که در بسياري از مواقع مشترکان از آنها باخبر نمي شوند. اين طرح ها در بيشتر اوقات به صورت رايگان بوده يا با تخفيف هاي خارج از حد معمول در اختيار مخاطب گذاشته مي شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همين خاطر به سراغ هر کدام از اپراتورها رفته ايم تا ببينيم در حال حاضر چه خدمات ويژه اي در اختيار مشترکان خود مي گذارند.

اين خدمات خارج از بسته هاي اينترنتي و تخفيف هاي معمول است و بيشتر آنها به صورت تقريبا رايگان در اختيار شما قرار مي گيرند. بعضي از آنها ممکن است خيلي چشمگير نباشند، ولي در ميان انبوه تخفيف ها بعضي ديگر خيلي وسوسه کننده اند. مثلا چه کسي مي تواند از يک هفته اينترنت نامحدود يا 100 گيگابايت اينترنت رايگان براي يک روز بگذرد؟ اگر شما نيز خيلي اخبار اپراتور خود را دنبال نکرده و به دنبال تجربه پيشنهادهاي هيجان انگيز روي سيمکارت خود هستيد اين مطلب را از دست ندهيد.
ايرانسل
اولين تخفيف ويژه ايرانسل در فروش سيمکارت هايش ارائه شده است. ايرانسل در اين تخفيف سيمکارت هاي دائمي خود را به جاي قيمت هميشگي 120 هزار تومان با قيمت 60 هزار تومان در اختيار شما مي گذارد. شماره هاي موجود در اين تخفيف در دامنه 0902 تا 09027 و 09029 يا 09350 تا 09359 هستند.
علاوه بر انتخاب پيش شماره شما مي توانيد سه شماره ديگر خط همراه خود را نيز انتخاب کنيد تا شايد بتوانيد سيمکارت مد نظرتان را پيدا کنيد. به علاوه مي توانيد نام خود را به انگليسي وارد کنيد تا فهرستي از بهترين شماره ها که معادل عددي نام شما در آنها قرار دارد را دريافت کنيد. براي مثال، واژه ali براساس حروف روي صفحه کليد، معادل عدد 254 است و با وارد کردن اين نام، تمامي شماره هاي تلفن همراه موجود که حاوي اين عدد است، به شما نمايش داده مي شود.

پيشنهاد ديگر ايرانسل يک گيگ اينترنت رايگان است که در اختيار شما مي گذارد. شما مي توانيد با ارسال شماره دوستان ايرانسلي خود به سرشماره 3116 و با دعوت آنها به تبديل سيمکارتشان به 4G هر دو از يک گيگابايت اينترنت رايگان لذت ببريد. يک گيگابايت اينترنت رايگان به محض شروع استفاده دوستتان از اينترنت 4G به هردوي شما تعلق مي گيرد. براي استفاده از اين طرح، دوست ايرانسلي شما بايد گوشي 4G داشته باشد. بسته اينترنت هديه يک روزه است و فقط تا پايان همان روز اعتبار خواهدداشت.
يکي ديگر از پيشنهادهاي جالب ايرانسل هديه 100 گيک اينترنت رايگان براي مشترکان دائمي است. در اين طرح اگر صورت حسابتان را تا قبل از بيستم هر ماه پرداخت کنيد، يک روز مکالمه رايگان ايرانسلي و يک روز اينترنت نامحدود تا سقف 100 گيگابايت هديه مي گيرد. شما مي توانيد با شماره گيري کد *555*1*2# از نداشتن بدهي و تکميل پرداخت تا قبل از بيستم ماه مطمئن شويد.
علاوه بر آن يک گيگ اينترنت هديه به ازاي دعوت هر دوست براي تغيير سيمکارت، مي توانيد از يک هديه 14 گيگابايتي هم بهره ببريد. اگر گوشي ما از فناوري 4G پشتيباني مي کند، مي توانيد با ارتقاي سيمکارت فعلي خود به يوسيم (نسل 4 و 4.5) از 14 گيگابايت اينترنت همراه هديه 14 روزه بهره مند شويد و علاوه بر آن در قرعه کشي روزانه يک گوشي همراه هوشمند هم شرکت کنيد.
ايرانسل در طرح ديگري به شما يک سيمکارت اعتباري رايگان مي دهد. ولي تحت يک شرط. افرادي که در حال حاضر هيچ سيمکارت ايرانسلي به نام خود نداشته باشند، مي توانند با انتخاب يک شماره از ليست سايت ايرانسل و افزودن به سبد خريد، صاحب يک سيمکارت ايرانسل رايگان شوند. پيش شماره اين سيمکارت هاي هم 0939 است.
پيشنهاد ديگر ايرانسل يک ساعت مکالمه رايگان براي مشترکان دائمي است. البته در اين طرح مشترکان اعتباري هم فراموش نشده و براي آنها نيز يک تخفيف ويژه در نظر گرفته شده است. با وارد کردن کد *4444*1# مشترکان سيمکارت دائمي از يک ساعت مکالمه رايگان در روز بهره مند مي شوند.
مشترکان سيمکارت اعتباري هم مي توانند نيم ساعت مکالمه را به قيمت 150 تومان بخرند. پيشنهاد ديگر ايرانسل با همکاري سايت ويديويي لنز است. شما مي توانيد کليه محتواي تصويري اپليکيشن لنز را بدون هزينه اينترنت و با ترافيک رايگان تماشا کنيد. با اين نرم افزار مي توانيد به مجموعه اي از فيلم ها و سريال هاي ايراني و خارجي، برنامه هاي زنده تلويزيوني، پخش مستقيم مسابقات ورزشي و ديگر ويدئوها دسترسي داشته باشيد.
همراه اول
همراه اول هم مانند ايرانسل پيشنهادهاي ويژه اي براي مخاطبان خود در نظر گرفته است. اولين پيشنهاد ويژه همراه اول شامل يک بسته رايگان کامل مي شود. بسته اي شامل هزار دقيقه مکالمه، هزار پيامک و البته اينترنت نامحدود براي مدت يک هفته. اين بسته با اولين تراکنش مشترک دائمي فعال مي شود. اگر مشترک اعتباري هستيد با رساندن مجموع مبلغ شارژ به 10 هزار تومان اين بسته براي شما نيز فعال مي شود.
براي استعلام وضعيت بسته، مي تواند کد #3*1000* را شماره گيري کنيد. در ضمن يادتان باشد هر کد ملي فقط يک بار مي تواند از اين بسته استفاده کند. همراه اول از تاريخ 10 مهر شروع به عرضه يک بسته رايگان جالب کرده است. در اين طرح کليه مشترکاني که از بسته هاي اينترنت نوترينو استفاده مي کنند، مي توانند از ساعت سه بامداد تا 9 صبح از ترافيک نامحدود رايگان بهره مند شوند. کليه مشترکان اعتباري و دائمي که بسته اينترنت فعال دارند مي توانند از اين طرح استفاده کنند و اين هديه شامل مشترکاني که از اينترنت با تعرفه آزاد استفاده مي کنند، نمي شود.

همراه اول براي نصب اپليکيشن مخصوص خود نيز به شما يک هديه ويژه مي دهد. شما مي توانيد اپلکيشن همراه من رو نصب يا به روزرساني کنيد و با مشاهده آموزش اپليکيشن، يک گيگا بايت اينترنت نوترينو از همراه اول هديه بگيريد. در اين اپليکيشن شما مي توانيد صورتحساب پايان دوره و ميان دوره را مشاهده و پرداخت کنيد. موجودي خود را ببينيد و شارژ بخريد و يا گزارش کامل ريزمکالمات و خلاصه کارکرد را دريافت کنيد. همچنين مي توانيد بسته هاي نوترينو را خريداري کرده و گزارش مصرف آن را مشاهده کنيد. به علاوه مي توانيد بسته هاي تخفيفي و هدايا را فعال کنيد.
همراه اول در طرحي به مناسبت سيمکارت هاي نسل جديد خود نيز حسابي هواي مشترکان را داشته است. اگر تاکنون سيمکارت خود را با سيمکارت نسل 4 و 4.5 (يوسيم) تعويض نکرده ايد، با ارسال کد پستي 10 رقمي خود به سرشماره 8962 و يا مراجعه به دفاتر خدمات مشتريان يا فروشگاه هاي همراه اول، علاوه بر دريافت رايگان يوسيم، از اينترنت هديه 15 گيگابايت براي مشترکان اعتباري و 20 گيگابايت براي مشترکان دائمي بهره مند شويد.
رايتل
رايتل در مجموع دو پيشنهاد ويژه براي مشترکان خود در نظر گرفته است. اولين پيشنهاد يک بسته تخفيفي است که با شماره گيري #1*130* فعال مي شود. با فعال سازي اين پيشنهاد تخفيف دار مي توانيد از 25 درصد تخفيف براي مشترکان دائمي و 20 درصد تخفيف براي مشترکان اعتباري در تماس هاي صوتي درون شبکه با سرويس «دوستان و خانواده» بهره مند شويد.

علاوه بر اين پيشنهاد رايتل در نمايشگاه تلکام نيز برنامه ويژه اي براي بازديدکنندگان در نظر گرفته است. نمايشگاه تلکام، که از 24 تا 27 مهرماه 96 برگزار مي شود، بزرگترين رويداد در حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگير دست اندرکاران اين حوزه و مخاطبان آن ها، برگزار مي شود. بازديدکنندگان مي توانند با مراجعه به غرفه هاي رايتل واقع در سالن هاي هشت و 9 محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران، از هدايا و تخفيف هاي مختلفي بهره مند شوند.
در ابتدا بازديدکنندگان از نمايشگاه تلکام مي توانند با ارائه کارت ملي و گوشي يا تبلت هوشمند خود، سيمکارت ديتا رايگان رايتل با بسته آغازين (بسته اينترنت حرفه اي 400 مگابايت 30 روزه) يا سيمکارت اعتباري با بسته آغازين (500 مگابايت اينترنت، 10000 دقيقه مکالمه و ده هزار عدد پيامک رايگان درون شبکه به مدت 30 روز) را به صورت فعال و با انجام تنظيمات در دستگاه خود دريافت نموده و از امکانات اين سيمکارت ها بهره مند شوند. به علاوه مشترکان رايتل در بازه زماني برگزاري نمايشگاه مي توانند با مراجعه حضوري به غرفه هاي رايتل، از تخفيف 30 درصد تا 40 درصد در خريد بسته هاي مصرفي اينترنت بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت