Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:06:10 GMT

دست برانکو روی نیمکت خالی شد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۴۳۵۰

دست برانکو روی نیمکت خالی شد

ورزش > لیگ برتر - محرومیت طارمی و مسلمان و همچنین مصدومیت چند بازیکن باعث شد تا دست برانکو روی نیمکت خالی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس این فصل خلاف فصل گذشته نیمکت قدرتمندی داشت و برانکو بارها با تعویض‌ها شرایط بازی را به طور کلی تغییر داد. حضور بازیکنانی مثل سیامک نعمتی، رسن، منشا و محرمی روی نیمکت دست باز برانکو را به دنبال داشت و سرمربی پرسپولیس به راحتی با تغییراتی در نیمه دوم جذابیت‌های تیم‌اش را بالا می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا و در آستانه بازی حساس برابر استقلال، پرسپولیس شرایطی مشابه با فصل قبل پیدا کرده و دوباره دست برانکو برای تغییر بسته خواهد بود. محرومیت طولانی مدت طارمی و محرومیتی که از امروز شامل محسن مسلمان شده، در کنار مصدومیت فرشاد احمدزاده، 3 بازیکن اصلی را از ترکیب برانکو خارج کرده تا بازیکنانی مثل منشا، رسن و نعمتی وارد ترکیب اصلی و جانشین این سه نفر شوند. به همین دلیل برانکو روی نیمکت فقط بازیکنانی مثل شایان مصلح و صادق محرمی را خواهد داشت و اگر برانکو باز هم اصرار به بازی ربیع خواه داشته باشد، نعمتی هم نیمکت نشین خواهد شد. در این شرایط هم برانکو روز متفاوتی نسبت به بازی‌های اخیر را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل عجیب نیست اگر روز دربی فقط یک تغییر از سمت برانکو ببینیم و آن هم ورود نعمتی در دقایق پایانی بازی باشد.


256 43

 

کلید واژه‌ها : برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است