Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان از راه اندازی سامانه ثبت نام و به کارگیری نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان خبر داد.

یعقوب خان تنبی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: پس از چند مرحله راه اندازی آزمایشی سایت یاد شده، سرانجام این سایت نهایی و برای ثبت نام متقاضیان کار، راه اندازی شد. 

وی با تاکید بر اولویت به کارگیری نیروهای بومی آبادان در زمینه اشتغال در پروژه عظیم فاز ۲ پالایشگاه افزود: متقاضیان می توانند به سامانه مذکور به آدرس اینترنتی  http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

phase۲.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

به گفته خان تنبی، نیروهای قابل جذب در این پروژه عظیم، در مراحل مختلف اجرایی و به فراخور تخصص های مورد نیاز در هر مرحله به کار گرفته می شوند. 

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه فاز۲ پالایشگاه آبادان (طرح تثبیت خوراک پالایشگاه) پس از گشایش ال سی و دریافت موافقت های اصولی و اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و امضای قرارداد با چینی ها برای اجرای این طرح به زودی عملیاتی می شود. 

با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث و واحدهای قدیمی برچیده و به عنوان میراث تحویل موزه ها می شود. ارتقای سطح کیفی محصولات به یورو ۴ و ۵، ارتقای سطح زیست محیطی منطقه و به تبع آن کشور، نوسازی و در پی آن سوددهی پالایشگاه از دستاوردهای این پروژه عظیم به شمار می رود.


 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه وزارت نیرو ۱۱ مصوبه در قالب ۱۳ پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به لرستان داشته است، اظهار داشت: ۱۰ مورد از پروژه‌ها کاملاً عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه سه مورد در حال اجرا هستند، گفت: این سه پروژه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های وزارت نیرو در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی وزارت نیرو و از محل تنخواه ۱۴۰۳ اختصاص پیدا کرده است.

حسن‌نژاد با بیان اینکه سه پروژه سفر دولت شامل سد «مخمل کوه»، «معشوره» و «بختیاری» باید از سوی آب نیرو احداث و عملیاتی شوند، گفت: دو سد «چول هول» و «ده پهلوان» نیز در دست مطالعه هستند.

کد خبر 6087668

دیگر خبرها

  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است