Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاتزیو با بریس دوباره ایموبیله موفق شد با نتیجه ۳-۰ کالیاری را شکست بدهد. ستاره آماده این روزهای عقاب ها، معتقد است تیمش توانایی انجام کارهای بزرگ را دارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لاتزیو با بریس دوباره ایموبیله موفق شد با نتیجه ۳-۰ کالیاری را شکست بدهد. ستاره آماده و گلزن این روزهای عقاب ها، معتقد است تیمش توانایی انجام کارهای بزرگ و رقابت با مدعیان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایموبیله در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم، گفت:

می توانستیم به گل های بیشتری برسیم اما حالا باید روی ادامه کار تمرکز کنیم چون این گروه توانایی انجام کارهای بزرگی را دارد. این ششمین پیروزی پیاپی ما بود و نمی خواهیم به این زودی متوقف شویم.

تمدید قرارداد با لاتزیو؟

از باشگاه متشکرم؛ قبل از اینکه وارد اتاق برای مذاکرات بشویم؛ می دانستیم که قرار است به همدیگر چه بگوییم. همه چیز عالی است چون خودم می خواستم که بمانم و از اینکه مسئولان و رئیس با تمدید قراردادم، باعث خوشحالی من شدند؛ تشکر می کنم.

اسکودتو؟

در این مقطع از فصل، داشتن آرزوی های بزرگ و رویاپردازی، کار آسانی است اما نمی خواهیم هیچ آرزویی را از طرفدارانمان بگیریم. باید همین طور آماده وارد زمین شویم و این شانس را تا انتها برای خود زنده نگه داریم.

لازم به ذکر است فرم کنونی ایموبیله و زاتزا، موجی از امیدواری را در کشور ایتالیا پیش از دیدارهای حساس مرحله پلی آف آتزوری مقابل سوئد، ایجاد کرده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم

22 سال از شکست تلخ اینتر مقابل لاتزیو گذشت.

دانلود (27.3MB)

دیگر خبرها

  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • امیدواری ژینولا به کامبک پاری سن ژرمن مقابل دورتموند: آن‌ها از نظر جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی آماده هستند
  • شهرداری تهران کارهای ارزنده‌ای در ۳ سال گذشته انجام داده است
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم