Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش به کودکان در مورد نحوه کنترل احساسات کار ساده ای نیست. اگر چه بچه ها در مدارس نکاتی را در این زمینه می آموزند، اما ممکن است یک برنامه موبایلی اطلاعات بچه ها در این زمینه را بیشتر کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، برنامه یادشده که Mindful Powers نام دارد، فعلا تنها با سیستم عامل iOS سازگاری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه به بچه های کم سن وسال کمک می کند تا بتوانند در استرس و نگرانی ها و اضطراب خود غلبه کنند.

این برنامه در شرایطی که بچه ها با این مشکلات مواجه هستند، مجموعه ای از تمرینات و روش های متنوع را به آنها پیشنهاد می دهد و به آنان توضیح می دهد که احساسات یادشده چه ویژگی هایی دارند، چرا رخ داده اند و چگونه باید با آنها مقابله کرد.

این برنامه شامل ده جلسه راهنمایی تعاملی به صورت صوتی است و بارگذاری آن به رایگان انجام می شود. استفاده از راهنمایی های سه جلسه این برنامه بدون هزینه صورت می گیرد، اما برای استفاده از راهنمایی های بیشتر کاربر باید ۵ دلار بپردازد. مجموع مدت زمان این راهنمایی های صوتی به بیش از یک ساعت می رسد.

بعد از بارگذاری اولیه این برنامه یک شخصیت کارتونی در قالب یک قطعه جواهر بر روی صفحه نمایش داده می شود و پس از خوشامدگویی وظیفه آموزش کاربر را آغاز می کند. این شخصیت کارتونی از عواطف و احساساتی مانند انسان ها برخوردار است و با هر بار ضربه زدن بر روی آن با دست می توان با این شخصیت تعامل کرد و پیشنهادات آن را اجرا کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم

دریافت 88 MB کد خبر 6097425

دیگر خبرها

  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • چگونه در طول روز پر انرژی باشیم؟ 
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه