Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@12:10:04 GMT

حمایت دانشگاهیان کردستان از سپاه

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۷۹۹۷

روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان، مردمی بودن را یکی از عوامل اصلی اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان و بر حمایت از آن به عنوان یک اصل مهم تاکید کردند.

خبرگزاری مهر: روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان شامگاه یکشنبه در جریان دیدار با سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر حمایت از سپاه به عنوان یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان این نشست علاوه بر روسای تمامی دانشگاه‌های استان کردستان، مسئولان نهاد نمایندگی، ولی فقیه در مراکز آموزش عالی استان نیز حضور داشتند و بر حمایت از سپاه در این شرایط به ویژه بعد از یاوه گویی‌های ترامپ تاکید شد.

در این نشست دو ساعته روسای دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، علمی و کاربردی، مذاهب اسلامی، فنی و حرفه‌ای شهید یزدان پناه و پیام نور کردستان حضور داشند و هر کدام در سخنان خود به بیان بخشی از ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خدمات این نیرو به نظام اسلامی پرداختند.

اقتدار کنونی کشور ما مرهون خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه کردستان در این نشست با اشاره به اینکه امروز به برکت اقتدار سپاه است که کشور ماه در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کند، افزود: تمامی هزینه‌ها برای ثبات نظام اسلامی از سوی بسیج و سپاه داده شد و به همین دلیل است که امروز مردم ما قدردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

فردین اخلاقیان ادامه داد: تمامی حرف‌ها و سخنان ترامپ در خصوص کشور ما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیهوده است و هیچ نتیجه به دنبال ندارد و اتفاقا این سخنان باعث وحدت و همدلی بهتری در کشورمان شد.

وی گفت: سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و نوع اظهار نظر‌های وی باعث شد تا جایگاه این کشور در جهان سقوط کند و به همین دلیل است که ما باید با هوشیاری تمام در مقابل این یاوه گویی‌ها ایستادگی کرده و هیچ گاه سکوت نکنیم.

یاوه گویی‌های ترامپ بر عیله سپاه نشان دهنده اقتدار این نیرو است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این یاوه گویی‌های نشان دهنده اقتدار سپاه است.

محمدقربان کیانی با اشاره به رسالت‌های مهم سپاه پاسداران در تمامی حوزه ها، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز در تمامی حوزه‌ها ارزش و رسالت خود را به عینه نمایش داده است.

وی ادامه داد: امروز خود دشمن نیز به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتراف کرده است و به همین دلیل است که از تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود در راستای مقابله با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره برداری می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان عنوان کرد: افتخار سپاه این است که نه تنها در حوزه‌های نظامی و امنیتی بلکه امروز در حوزه فرهنگی، عمرانی و خدماتی نیز موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است و بدون شک با حمایت‌های مردم این موفقیت‌ها ادامه دار خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کردستان نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: استان کردستان بدون شک هیچ وقت خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را فراموش نمی‌کند و به همین دلیل است که بعد از سخنرانی بیهوده ترامپ ما شاهد عزم عمومی در راستای حمایت از سپاه هستیم.

یحیی معروفی با اشاره به اعتراف دشمن به اقتدار سپاه، یادآور شد: امروز آمریکا به نقش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آگاه است و به همین دلیل است که سعی می‌کند تا با توصل به شیوه‌های مختلف با سپاه مقابله کند.

مردمی بودن مهمترین ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

وی عنوان کرد: نشانه گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دشمن نه تنها موجب تضعیف این نیروی انقلابی نشد بلکه باعث شد تا حمایت عمومی مردمی شکل گرفته و سپاه نیز با استفاده از این حمایت‌ها بتواند خدمات خوبی به انقلاب و نظام اسلامی ارائه کند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان کردستان نیز در ادامه این نشست، گفت: دلیل موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی بودن این نهاد است، به گونه‌ای که خود ما نیز به عنوان بسیج عضوی از این نهاد هستیم و این مهم باعث اقتدار سپاه در تمامی حوزه‌ها شده است.

کامران فتح الهی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صداقت توانست زمینه را برای موفقیت‌های نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها فراهم کند و به همین دلیل امروز مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار می‌گیرد.

اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان هم در سخنانی عنوان کرد: در هر زمان و مکانی که نیاز به حضور سپاه بوده، این نیرو ورود پیدا کرده و ورق به نفع نظام و انقلاب برگشته است.

وی ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس با حضور سپاه و بسیج بود که ما به موفقیت رسیدیم، بعد از این جنگ هشت ساله سپاه در سایر حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و حتی خدماتی نیز ورود پیدا کرده و منشا خدمات ویژه‌ای بوده است.

رئیس دانشگاه پیام نور کردستان عنوان کرد: سپاه امروز به درجه‌ای از اقتدار و قدرت رسیده است که نه تنها در تحولات داخلی، بلکه در تحولات منطقه‌ای نیز نقش آفرین است و به دلیل شکست نقشه‌های آمریکا در منطقه امروز این کشور از دست سپاه عصبانی است و این مهم بار دیگر نشان می‌دهد که سپاه نیروی مقتدر و توانمند است.

حمایت‌های مردمی یکی از افتخارات سپاه پاسداران است

در جریان برگزاری این نشست سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان هم در سخنانی ضمن تقدیر از حضور روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این استان، گفت: حمایت‌های صورت گرفته از سوی اقشار مختلف جامعه یکی از افتخارات برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: حمایت‌های نخبگان جامعه به ویژه دانشگاهیان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث می‌شود تا این نیرو نیز با توان و تلاش دو چندان در راستای عملیاتی کردن رسالت‌های خود تلاش کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: بعد از یاوه گویی‌های رئیس جمهور آمریکا تمامی مردم استان کردستان همراه با مردم سایر نقاط کشورمان در صحنه حضور پیدا کرده و از سپاه حمایت کردند و همه ما قدردان این حمایت‌ها هستیم.

در پایان این نشست و از سوی روسای، اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان لوح تقدیری به فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اهدا شد و از خدمات سپاه در راستای خدمت به مردم به ویژه در استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب

دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشجویان برای ثبت نام و حضور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب تا پایان امروز پنج شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند.

دانشجویان می توانند با ثبت‌نام در سایت didar.nahad.ir و پاسخ به پرسش «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟»به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر انقلاب حضورداشته باشند.

همزمان با نزدیک شدن به سنت هر ساله دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با فعالان دانشجویی دانشگاه ها، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نظر دارد، مجموعه از نکات و مطالب، سوالات، پیشنهادات و ایده های موثر ناظر به دانشگاه و فضای عمومی جامعه را در قالب سامانه دیدار جمع آوری نموده و به طور مکتوب به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی منعکس نماید.

در این راستا و با توجه به استقبال گسترده و هرساله از این دیدار، از دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشته باشند با قید قرعه جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده و نتیجه از طریق پیامک به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جهاد پاسداران انقلاب بدون همراهی همسرانشان کامل نمی‌شود
  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران