Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز تأکید کرد تیمش در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برای پیروزی به زمین خواهد رفت.

علی کلانتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره برتری یک بر صفر تیم فجرسپاسی مقابل راه‌آهن تهران در هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال،‌ اظهار داشت: بازی با راه‌آهن سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید زمانی که جایگاه این تیم را در جدول می‌بینیم، احساس می‌شود که بازی با آنها آسان است، اما وقتی بازی‌های این تیم را نگاه می‌کنیم،‌ می‌فهمیم که راه‌آهن تیمی سخت‌کوش و دونده است. این تیم حتی در دو سه بازی‌اش مستحق پیروزی بوده است.

وی در ادامه افزود: راه‌آهنی‌ها در این دیدار هم سخت‌کوش ظاهر شدند. ما فرصت‌های زیادی در نیمه‌های اول و دوم این مسابقه داشتیم، اما متأسفانه فقط توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. در زمین چمنی مانند حافظیه شیراز خلق شش موقعیت گل بسیار خوب است. در هر صورت خدا را شکر حداقل توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فجرسپاسی درباره اینکه قرار بود دیدارهای خانگی این تیم به ورزشگاه تختی جم منتقل شود، اما این اتفاق هنوز عملی نشده است، تصریح کرد: نمی‌دانم تکلیف چه شده است. فعلاً با توجه به آماده نشدن ورزشگاه پارس و مشکلاتی که استادیوم دستغیب دارد،‌ مجبوریم در حافظیه بازی کنیم. قرار بود بازی‌های‌مان به شهر جم انتقال یابد که با این موضوع مخالفت شد.

کلانتری در مورد دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، خاطرنشان کرد:‌ به طور حتم بازی سختی برابر تراکتورسازی داریم. دو بازی این تیم را در لیگ برتر دیده‌ام و می‌دانم که تراکتورسازی فوتبال خوبی بازی می‌کند و در دیدار مقابل پیکان هم با وجود اینکه شکست خوردند،‌ اما فرصت‌های زیادی به دست آوردند.

وی درباره اینکه «آیا امکان دارد در دیدار مقابل تراکتورسای از بازیکنان ذخیره خود استفاده کنید؟»، گفت: من تا الآن به 99 درصد از بازیکنان تیمم در 10 هفته لیگ دسته اول بازی داده‌ام. بازهم باید تا روز بازی شرایط تیم را بررسی کنم و تصمیمم را در مورد ترکیب تیم بگیرم.

«آیا برای پیروزی به تبریز خواهید رفت؟»، سرمربی تیم فجرسپاسی در پاسخ به این پرسش نیز خاطر نشان کرد:‌ صددرصد برای پیروزی مقابل تراکتورسازی به زمین خواهیم رفت. این مسابقه در جام حذفی است و احتیاطی وجود ندارد. به امید خدا حتماً برای کسب یک نتیجه خوب و صعود به مرحله بعد بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)