Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یاسوج این روزها با حضور دکتر احمدی استاندار تازه نفس کهگیلویه و بویراحمد تحرک و پویایی بین مدیران ستادی بیشتر و از پشت میز نشینی به حضور در شهرستانها و میادین ورزشی روی آورده اند.

به نظر می رسد قولنج بیش از 60 مدیر ستادی استان صبح امروز با حضور در برنامه ورزش صبحگاهی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شده بود شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران ستادی استان که امروز صحنه های جالبی را در ورزش خلق کرده بودند با فشار مضاعف بر مفاصل بی پناه خود که مدتهاست تنبلی را با پشت میز نشینی تجربه می کنند قولنج های خود را با چند حرکت ساده ورزشی شکسته و به طور حتم تا روزهای آینده سیستم بدنی این عزیزان شاهد گرفتگی عضلات خواهد بود.

خبرنگار ما امید وار است با ادامه روند ورزش صبحگاهی مدیران استان شاهدتحرک ، پویایی و سلامت مدیران استان باشیم چرا که با پشت میز نشینی و عدم تحرک و شکستن قولنج باید در سنین بالاتر منتظر آرتروز و لرزش دست و پا باشند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه سالروز شهادت فیلسوف بزرگ، علامه مرتضی مطهری و روز معلم با حضور در منزل سید جعفر شهاب زاده از پیشکسوتان فرهنگی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشت، استاندار قزوین از سال‌ها خدمت صادقانه و کوشش خالصانه این دبیر و مدیر آموزشی استان تجلیل کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد