Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"11نیوز"؛ مرتضی فنونی زاده با اشاره به خاطراتش از دربی‌هایی که حضور داشت، گفت: سال 65 سه بر صفر استقلال را شکست دادیم. استقلال تیم خوبی بود و موحوم ناصر حجازی در آن حضور داشت. ما مانند امروز شب قبل بازی‌ها هتل نمی‌رفتیم و بیشتر مواقع منزل یکی از هواداران که وضع مالی خوبی داشت، دور هم جمع می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پروین هم منزل زیر 100 متر هم قبول نمی‌کرد. یادش بخیر، نه رستورانی می‌رفتیم نه هتل. استقلال هم همین شرایط را داشت. پروین آبگوشت دوست داشت و شب بازی، به من گفت با صاحبخانه برو برای همه دیزی بخر. به او گفتم شب بازی که نمی‌توانیم دیزی بخوریم! خلاصه من با صاحبخانه رفتم دو تا دیزی برای علی آقا گرفتم، یک قابلمه هم کوبیده برای همه بازیکنان. جمعا 25 بازیکن، مربی و 4 هوادار همیشگی کنار تیم دور هم جمع شده بودیم. پروین هم وقتی دیزی را دید با رفقای بازاری‌اش شروع به خوردن کردند. البته ما هم ناخنکی به دیزی پروین زدیم و فردا نهار هم جوجه خوردیم. پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بهروز سلطانی صبح بازی از آلمان رسیده بود، وحید قلیچ آن بازی درون دروازه ایستاد، ولی به دلیل درگیری با بازیکن استقلال جایش را به سلطانی داد. الان بعضی از بازیکنان قلیان می‌کشند، اما دوره ما خدا شاهد است کسی را ندیدم چه ما و چه استقلالی‌ها قلیان بکشند. قلیان را پیرمردها می‌کشیدند، آن هم خوانسار. الان بازیکنی بخواهد خوانسار بکشد، روی زمین می‌افتد!فنونی‌زاده به خاطر دیگری اشاره کرد و گفت: اگر اشتباه نکنم، سال 68 بود. من و صمد مرفاوی در اردوی تیم ملی هم اتاق بودیم. یکی از اردوها با دربی آن سال تداخل پیدا کرد. به ما گفتند روز بازی به تیم‌های خود ملحق شوید. من زودتر از اتاق بیرون زدم و چند دقیقه بعد مرفاوی بیرون آمد. درست لحظه آغاز بازی، صمد به من گفت کلید اتاق را چه کار کردی؟ به او گفتم من شما را نمی‌شناسم! صمد گفت مرتضی چرا جواب نمی‌دهی؟ خلاصه بازی یک بر یک تمام شد و پس از پایان بازی وقتی همدیگر را بوسیدیم گفتم موقع بازی پدر و مادرم را هم نمی‌شناسم. صمد واقعا پسر خوبی است. برچسب ها: مرتضی فنونی زاده ، آب گوشت خوردن علی پروین ، پرسپولیس ، علی پروین ، 11نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار

مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود، اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کار‌های کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم، اما این بانک پرسپولیسی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • (ویدئو) روایت جالب فریدون زندی از مشکل داشتن علی پروین با او
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار