Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، علی رمضانی، سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضای آموزشی در نشست خبری درباره ی شورای دانش آموزی اظهار کرد: شورای دانش آموزان به عنوان ارکان مدرسه است‌. تاثیرگذاری این شورا به اندازه تاثیرگذاری معلمان و مدیران در مدارس است.

وی افزود: سوم آبان ماه انتخابات شورای دانش آموزی، آغاز می شود و از میان ۹ میلیون دانش آموز، ۶۵۰ هزار دانش آموز انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی گفت: باید مدیران و معلم ها به شورای دانش آموزی اجازه دهند تا نقش های زیادی را بپذیرند.

وی با بیان اینکه پایه اول و دوم ابتدایی نمی تواند در این انتخابات شرکت کنند، بیان کرد: اما می توانند در تبلیغات شرکت کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تعداد‌ ۹۵ هزار واحد آموزشی در برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی نقش دارند‌.

وی ادامه داد: در دوره ابتدایی، مدارس ۱۰۰ نفر به بالاتر ، ۵ نفر انتخاب و ۲ نفر علی البدل، مدارس ۱۰۱ نفر به بالاتر تا ۱۵۰ نفر ۷ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل، مدارس ۱۵۰ دانش آموز بالاتر ۹ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل انتخاب می شوند.

رمضانی با اشاره به انتخابات مقطع دوره متوسطه گفت: مدارس تا ۲۵۰ دانش آموز، ۵ دانش آموز و ۲ نفر علی البدل، ۲۵۱ نفر تا ۳۵۰ نفر، ۷ نفر اصلی و ۲ نفر علی البدل، مدارس ۳۵۰ تا ۵۵۰ نفر، ۹ نفر عضو اصلی و دو نفر علی البدل و ۵۵۱ نفر بالاتر ۱۱ نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی البدل انتخاب می شوند.

وی در ادامه به روز ۱۳ آبان نیز اشاره کرد و گفت:یک راهمپیمایی گسترده در زمینه استکبار ستیزی نیز در این روز خواهیم داشت.

706

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری علی رمضانی شورای دانش آموزی مدارس معلمان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ خان‌محمدی گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جشن تکلیف، عبادت و بندگی یک هزار دانش‌آموز پسر البرزی امروز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در مصلی کرج برگزار شد.   وی افزود: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است. آیین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است، بنابراین ضروری بود به‌گونه‌ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش‌آموز به بارگاه حق‌تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.   این مسئول بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و متمرکز برای دانش‌آموزان مکلف تأکید کرد و گفت: بهره‌مندی از تشکل‌های دانش‌آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک کرد.   خان‌محمدی با اشاره به اینکه اولین چیزی که به انسان مکلف واجب می‌شود، نماز است، بیان کرد: نماز برکات فراوانی دارد و از طریق آن مشکلات انسان برطرف می‌شود که دانش‌آموزان باید به ادای نماز اول وقت که بسیار به آن تأکید شده توجه ویژه داشته باشند و غفلت نورزند.

دیگر خبرها

  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • لغو همه اردو‌های دانش آموزی خراسان شمالی، ۴ و ۵ اردیبهشت ماه
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • ۱۶ چمن مصنوعی در مدارس اردبیل به بهره برداری می رسد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه