Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@19:10:52 GMT

تقدیر از شعب برتر بانک توسعه تعاون

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۹۵۶۳

تقدیر از شعب برتر بانک توسعه تعاون

پول‌نیوز - از شعب برتر، مدیران ستادی و استانی برتر بانک توسعه تعاون تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون از مدیران برتر ستادی و روسای ادارات وابسته و همچنین مدیریت شعب و 10 رئیس شعبه برتر تجلیل به عمل آمد.

در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی از توکلی مدیر امور حراست و میرزاخانی مدیر امور شعب به‌عنوان مدیران برتر ستادی و مهری همتی، مرآتی، سجادی، حججی و عزیزی، روسای ادارات وابسته تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین از مدیران برتر استانی کلانتری، ریگی و کسانی، به‌عنوان مدیران شعب استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان و کردستان تجلیل به عمل آمد.

شایان‌ذکر است از روسای 10 شعبه برتر رضا حبیبی رئیس شعبه فردوسی تهران، مسعود سلطانی رئیس شعبه شمس‌آباد اصفهان.

سعید بختیاری جاوید رئیس شعبه ایران‌خودرو تهران،محمد حنیف درسته رئیس شعبه مرکزی زاهدان،مهدی چتری رئیس شعبه مرکزی کرج، حمید مصباح زالی رئیس شعبه مرکزی تبریز، ایوب ملایی رئیس شعبه مرکزی کرمان، ابوالقاسم درویش ملأ رئیس شعبه نوشهر،سجاد بازگیر پور رئیس شعبه پلدخترو محسنزارعی رئیس شعبه کوثر اردبیلکه عملکرد مناسبی داشتند تجلیلبه عمل آمد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، در راستای تکالیف مقرر دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه بخش تعاون در حوزه اقتصادی به عنوان الگوی رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نشستی به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، در جهت تحقق و اجرای اهداف تعیین شده در سند مذکور، در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برنامه‌های خود در راستای تحقق سند توسعه بخش تعاون پرداخت.

“راضی جلالی” در این نشست با اشاره به شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: یکی از اصلی ترین راهبردهای ما در جهت تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی در این راستا، شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های گذشته و رفع آنها، آموزش و فرهنگ سازی، همچنین تقویت تعاونی‌های با ظرفیت اشتغال بالاتر را در اولویت دانست.

معاون استاندار بر شناسایی ظرفیتهای مناطق مختلف استان و اولویت بندی آنها در جهت تاسیس تعاونی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف تاکید کرد و گفت: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت به بهترین شکل انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی و سنتی منسوخ شده، و برای ایجاد جهش و مشارکت مردم باید به روش‌های نوین متوسل شد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر/

کد خبر: 1227503 برچسب‌ها جهش تولید ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • (ویدئو) انتقاد تند و صریح رئیس سازمان بورس از بانک مرکزی