Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:55:24 GMT

آموزش نبات پزي و نبات ريزي در منزل +فيلم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۹۹۱۳

آموزش نبات پزي و نبات ريزي در منزل +فيلم

خبرگزاري آريا - قيمت دستگاه نبات پزي ، آموزش نبات پزي ، کارگاه نبات پزي ، قيمت دستگاه توليد نبات ،فروش دستگاه نبات سازي ،کارگاه توليد نبات ،قيمت دستگاه نبات سازي
ممکن است فکر کنيد وقتي به آساني مي توان نبات را از فروشگاهها خريد اصلا به چه د ليل بايد زحمت تهيه کردن نبات را در منزل به خودتان بدهيد؟ ولي واقعا به نظر شما هم تجربه خوبي خواهد بود و مي تواند مشغوليت خوبي براي بچه ها هم باشد؛بعلاوه اين ها قادرند نبات تان را به هر رنگ و مزه اي که خوشتان مي آيد درآوريد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر مايليد ياد بگيريد با ما باشيد.

مواد لازم
آب : 1 پيمانه
شکر : 3 پيمانه
رنگ خوراکي و طعم دهنده : دلخواه
ابتدا آب را داخل يک قابلمه به جوش بياوريد.
تکه اي نخ را در وسط يک مداد يا چوب، دور آن بپيچيد. طول نخ بايد به اندازه اي باشد که بعد از گره زدن آن روي مداد و قرار دادن آن روي دهانه ليوان، تقريبا به ته ليوان برسد. به انتهاي نخ، يک گيره فلزي گره بزنيد.
نخ را خيس کنيد و آن را به شکر آغشته کنيد.
مداد را روي ليوان قرار داده به طوري که گيره فلزي با ته ليوان برخورد نداشته باشد.
وقتي آب جوش آمد، آن را از روي حرارت برداريد.
در هر مرحله، نصف فنجان شکر داخل آب بريزيد و هم بزنيد تا جايي که همه شکرها را داخل آن ريخته باشيد و ديگر آب اشباع شود و شکر ته قابلمه جمع شود.
طعم دهنده و رنگ را مي توانيد در اين مرحله اضافه کنيد.
محلول شربت شيرين را داخل ليوان بريزيد تا حدي که تقريبا 2.5 سانت از بالاي ليوان خالي باشد.
مداد را روي ليوان قرار داده و گيره فزي داخل محلول باشد. حواستان باشد که نخ به ته ليوان و يا کناره هاي آن نچسبد.
ليوان را در فضايي قرار دهيد که تکان نخورد. پس از يک يا دو روز، مي بينيد که کريستال هايي شروع به شکل گرفتن کرده اند.
بگذاريد نخ داخل ليوان بماند تا بلور نبات بزرگتر شود. پس از يک هفته اندازه نبات به اندازه دلخواه تان رسيده است و ديگر نبات بزرگتر از آن نخواهد شد.
نخ را از محلول درآوريد و بگذاريد خشک شود.
پس از خشک شدن نخ، بگذاريد نبات شکل خودش را کامل بگيرد.
نکات و هشدارها
بهتر است از نخ پنبه اي استفاده کنيد و نه نخ نايلوني.
فيلم آموزش نبات پزي و نحوه درست کردن نبات در خانه https://chegane.com/source/177/c7e4f13e77c3cbc8b88af178aa03dfbf.mp4

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به در پیش بودن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم اظهار کرد: معلمان در کشور ما نقش مهمی در عرصه‌های مختلف جامعه دارند و باید قدردان زحمات خالصانه آنها بود.

فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در جهت توسعه زیرساخت‌ها است، افزود: نقش‌آفرینی شوراهای آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت و نظارت مردم را در امر تعلیم و تربیت تضمین کند.

وی با بیان اینکه یکی از مناسبت‌های شمسی مهم در کشور ما بزرگداشت هفته مقام معلم است، گفت: باید این هفته پرشور برگزار شود از مقام شامخ معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت به نحو شایسته تکریم و تجلیل به عمل آید.

فرماندار شهرستان شفت ادامه داد: جایگاه این قشر فرهیخته در جهت رشد و تعالی جامعه، بر کسی پوشیده نیست، زیرا در دین اسلام به آن بهای زیادی داده شده است و همانگونه که حضرت علی (ع) فرموده‌اند هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خویش کرده است.

وی حفظ حرمت کسی که پیش خدا جایگاه دارد را ضروری خواند و ادامه داد: کرامت و جایگاه معلم در جامعه باید حفظ شود، زیرا معلم زمینه ساز شکوفایی و اعتلای کشور است.

نقدی با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش تربیت نسل‌ها را برعهده دارد لذا شورای آموزش و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم آورد، عنوان کرد: شورای آموزش و پرورش به عنوان بازوی توانمند فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز رشد همه جانبه جامعه است.

وی به ارزش و جایگاه معلم در جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم، برنامه‌ریزی‌ها باید به دقت انجام پذیرد تا بتوانیم شأن و جایگاه معلمان عزیز و زحمت‌کش شهرستان شفت را حفظ کنیم.

لزوم تبیین جایگاه معلم برای مردم

نقدی خدمت به معلمان را یک وظیفه انسانی عنوان کرد و بیان کرد: آینده کشور در دست توانای معلمان است پس هر روز و هر هفته و همیشه روز معلم است و به همین دلیل است که باید همواره از این قشر تلاشگر و زخمت کش تقدیر کرد.

نقدی گفت: امروز به واسطه تلاش معلمان سخت‌گوش و ایثارگر ایران اسلامی، جوانانی برومند اداره امور کشور را در دست گرفته و میسری که به واسطه خون هزاران شهید در اعتلای ارزش‌های اسلامی ترسیم شده را طی می‌کنند.

فرماندار شفت افزود: مسئولیت خطیر معلمی و زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند و شایسته بهترین تقدیرها است و این امر را نباید فقط به روز و هفته معلم محدود کرد.

نقدی بیان کرد: باید با ارتقا روحیه خود باوری، فعل خواستن و توانستن را در دانش آموزان ایجاد کنیم تا در آینده بتوانند در مسوولیت‌های اجرایی که بر عهده می‌گیرند به خوبی به ایفای نقش بپردازند.

کد خبر 6087582

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • تردستی با دست های کوچک
  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها