Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از گاردین، وکیل شان پن به شبکه نتفلیکس هشدار داده‌ که مستندی که درباره سلطان مواد مخدر مکزیکی ملقب به ال چاپو ساخته شده می‌تواند موکل وی را به خطر بیندازد.

در نامه‌ای وکیل شان پن اعلام کرده‌ اگر پخش این مستند موجب آسیبی به شان پن شود، مسبب آن شبکه نتفلیکس خواهد بود.

این مستند بر ماجرایی که اکتبر ۲۰۱۵ بین پن و کیت دل کاستیلو بازیگر مکزیکی و ال چاپو سلطان مواد مخدر اتفاق افتاد، متمرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال چاپو یا خواکین گوزمان لویرا از تحت تعقیب‌ترین افراد جهان است.

دل کاستلینو وظیفه داشت تا دیدار بین شان پن و ال چاپو را ترتیب بدهد، اما اکنون شان پن ناراحت است زیرا معتقد است این مستند این طور القا می‌کند که او به پلیس آمریکا کمک کرد تا این قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شود.

شان پن نقشی در ساخت مستند نتفلیکس ندارد و این مستند بیشتر بر مبنای گفته‌های دل کاستیلو ساخته شده است.

نتفلیکس می‌گوید شان پن در جریان ساخته شدن این مستند بوده و در عین حال آنقدر اخبار این ماجرا منتشر شده و خود پن نیز درباره آن با مجله رولینگ استون صحبت کرده که این فیلم نمی‌تواند تاثیری در تفسیر جدیدی از ماجرا ایجاد کند. آنها افزوده‌اند دلیلی که اقدام به ساخت و پخش این مستند می‌کنند این است که سرانجام این فرصت را به کیت هم می‌دهد تا او نیز راوی این ماجرا باشد.

با پیش‌نمایش این سریال با عنوان «روزی که ال چاپو را ملاقات کردم: داستان کیت دل کاستیلو» شان پن اعلام کرد از این سریال خوشش نیامده است.

هم زمان سخنگوی وی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «آقای پن تازه این سریال را دیده و امیدوار است بتوان فرصتی ایجاد کرد تا تغییراتی در آن ایجاد شود زیرا اطلاعات غلط و ‌فرضیه‌های کاملا نادرستی در این سریال ارایه شده است.»

به گزارش د رپ، این مستند اکنون در نتفلیکس به صورت آنلاین در دسترس است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)

همشهری آنلاین نوشت: اکبر عبدی بازیگر طنز سینمای ایران به تازگی مشغول بازی در یک سریال به کارگردانی منوچهر هادی است که در تصویری که یوسف تیموری در صفحه شخصی اش منتشر کرده، عبدی به همراه نوه اش سام در پشت صحنه این سریال می بینید.

اکبر عبدی ، نوه‌اش سام و یوسف تیموری

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره اکبر عبدی از برخورد پدرش با جایزه سیمرغ (فیلم) خاطره جالب اکبر عبدی از سیمرغ جشنواره فیلم فجر (فیلم) مریم امیر جلالی علیه حمید لولایی/ خدشه به خاطرۀ خوش «خانه به دوش»

دیگر خبرها

  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • بررسی مستندی از زندگی پری صابری/ فیلمی که ساختش ۴ سال طول کشید
  • ولخرجی بچه پولدارها برای زیبایی‌شان خبرساز شد
  • اکبر عبدی بازیگر با گریمی متفاوت در کنار نوه‌اش (عکس)
  • احمقانه‌ترین دلیل‌های دنیا برای طلاق