Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - همایش تحلیل و بررسی عملکرد شعب تابعه مدیریت شعب استان مازندران در سال مالی ١٣٩٥ و شش ماه اول سال مالی ١٣٩٦ در سالن همایش آن مدیریت برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش که با تقسیم بندی شعب در چهار روز متوالی و گروه های چهارگانه برگزار گردید، علاوه بر تحلیل و آنالیز دقیق عملکرد شعب تابعه این مدیریت در سال گذشته و شش ماه اول امسال ، سیاست های کلی بانک در جهت كسب سهم بازار حداکثري در زمینه شاخص های مختلف بانكي تبیین و تشریح گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمودرضا رنجبر مدیرکل شعب استان مازندران افزایش سهم بازار در رقابت بانکی و در شاخص های مختلف را به عنوان یکی از اولویت های پیش روی بانک دانست و بیان داشت: باید با تدبیر و مدیریت هوشمندانه ، همگی ارکان بانک تلاشی دگرگونه در خصوص راهکارهای افزایش درآمدهای مشاع و غیرمشاع، تجهیز و استانداردسازي منابع و مصارف، اشاعه فرهنگ بهره برداری از خدمات نوین بانکی، کاهش هزینه های عملیاتی و غیرعملیاتی، اجرای دقیق طرح ساماندهی دستگاه های کارت خوان ، فروش محصولات و طرح های اعتباری همپا و آرامین و ... داشته باشیم که تحقق آن به معنی سودآوری مجموعه و عملی شدن انتظارات اولیای محترم بانک و سهامداران می باشد.
مدیرکل شعب استان مازندران در ادامه افزود: یکی از شاخص هایی که توسط سهامداران و ذینفعان بانک همواره مورد رصد و تحلیل قرار می گیرد ، میزان نسبت بازدهی سالانه دارایی ها (ROA) می باشد که از نظر تصمیم گیرندگان اقتصادي به عنوان یک ایده درخصوص کارایی و ناکاریی مجموعه تلقی می گردد.

باید کلیه تصمیمات و برنامه هایمان را در جهت افزایش این میزان و مترتب آن ، بهبود نسبت کفایت سرمایه بانک بکار گیریم تا در سایه این اهتمام همگانی ، به هدف پنج برابر شدن نسبت ROA مندرج در افق ١٤٠٤ سند تحول بنیادین بانک نائل شویم.
محمودرضا رنجبر ضمن تقدیر از عملکرد  همکاران ده شعبه استان مازندران که بر طبق درجه بندی سال  ١٣٩٦ موفق به کسب ارتقای درجه شدند، افزود: انشالله با تلاش مضاعف و بازدهی حداکثری کلیه همکاران در جای جای استان مازندران و کل کشور ، شاهد توفیقات روزافزون بانک در سنگرهای مختلف باشیم که بي ترديد این مهم در سایه همفکری ، همدلی و هم افزایی محقق می شود

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران

غلامعلی فخاری مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: با توجه به وسعت منطقه سوادکوه، موقعیت خاص جغرافیایی، فعالیت‌های معادن مختلف و وقوع حوادث مختلف طبیعی و انسان ساز، وجود پایگاه ثابت در منطقه برای امدادرسانی بموقع و مطلوب به حادثه دیدگان ضروری بود.

او افزود: هلال‌احمر شهرستان سوادکوه طی چند مرحله فعالیت در قالب پست موقت زمستانی، طرح امداد تابستانه و طرح ملی امداد نوروزی خدمات قابل توجهی ارائه کرده بود

فخاری ادامه داد: برابر نیازسنجی انجام شده و درخواست اهالی منطقه و فرماندار شهرستان مبنی بر فعالیت دائم امدادگران هلال‌احمر در منطقه، مجوز فعالیت دائمی و شبانه روزی دو پایگاه امداد و نجات الله بند سوادکوه و شیرگاه شمالی از سوی هلال‌احمر کشور صادر شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: این دو پایگاه امدادی از فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته و دائمی در تمام طول سال آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • ثبت بهترین عملکرد در شاخص‌های تکرار و شدت حوادث از آغاز دوران بهره‌برداری تا کنون
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • زونکن چیست؟ کاربرد زونکن و بررسی انواع آن
  • بررسی آخرین دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه‌برداری
  • بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد