Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی سید مجید بهشتی اظهار کرد: تمام سوخت های توزیع شده گازوئیل و در حوزه ماشین آلات بوده که برای کشاورز حواله صادر شده و به دست وی رسیده است.

وی گفت: برای فصل بهار سازمان جهاد کشاورزی با شرکت نفت، توزیع 13 میلیون لیتر تفاهم نامه بسته بود که به دلیل کم بودن متقاضی و یا مصرف کم آن فقط 11 میلیون لیتر آن توزیع شد و در فصل تابستان هم 12 میلیون و 200 هزار لیتر سوخت توافق صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی افزود: برای فصل پاییز براساس توافق نامه با شرکت نفت، توزیع 14 میلیون لیتر سوخت صورت گرفت که تاکنون 9 میلیون لیتر آن بین کشاورزان خراسان شمالی توزیع شده است.

رئیس اداره فناوری‌های نوین سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: سوخت های توزیع شده بین کشاورزان این استان برای 12 هزار و 227 دستگاه انواع مختلف تراکتور، 200 دستگاه کمباین و هزار دستگاه دروگر بوده که دروگرها به صورت فصلی فقط یک ماه کار می کنند.

استان خراسان شمالی با 344 هزار هکتار اراضی کشاورزی 82 هزار خانوار بهره بردار از این بخش دارد.

انتهای پیام/آ

توزیع سوخت در بین کشاورزان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار حجت‌الله سفیدپوست جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق و تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان باوی با کار اطلاعاتی از سوخت‌گیری یک دستگاه کامیون تانکردار به صورت قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان باوی مطلع شدند.   وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اعزام به محل، یک دستگاه کامیون تانکردار حامل سوخت را شناسایی و آن را توقیف کردند.   سردار سفیدپوست ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.   جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند.   کشف بیش از ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر   سرهنگ منوچهر جوانمرد ، فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی، حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا و یک انبار دپوی سوخت قاچاق مشکوک و آن‌ها را مورد بررسی قرار دادند.   وی افزود: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار تقریبی ۲ هزار لیتر و در بازرسی از انبار دپوی سوخت قاچاق مقدار ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند.   سرهنگ جوانمرد اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق مکشوفه را ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.   فرمانده انتظامی ماهشهر با بیان اینکه راننده خودرو و مسئول انبار پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف بیش از ۱۲۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی