Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان دماوند گفت:‌ طرح سپاس با هدف تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برای دومین سال متوالی در شهرستان دماوند برگزار می‌شود.

عبدالله اشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، با اشاره به بازدید مکرر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بازدید و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران است که در همین راستا طرحی با عنوان طرح سپاس در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح سپاس در شهرستان دماوند، در روز 6 آبان ماه سال جاری این طرح با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، رؤسای ادارات بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران و با مشارکت شهرداری شهر دماوند و 40 اداره شهرستان دماوند و معتمدان معین این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند افزود: در این طرح که برای دومین سال متوالی است در شهرستان دماوند اجرا می‌شود، از منزل 200 خانواده شهید و ایثارگران دیدار به عمل می‌آید؛ ضمن اینکه در ابتدای این مراسم غبارروبی گلزار شهدای فرامه نیز انجام می‌شود.

اشرفی با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد: طرح سپاس با هدف تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت دیدار از خانواده‌های شاهد و ایثارگر انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد احترام به خانواده شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: باید بدانیم امروزه اگر امنیتی در جامعه ما حاکم است حاصل تلاش‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است که جان بر کف به میدان جنگ رفته و در این راه شهید شدند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: دیدار از این خانواده‌های معظم و رسیدگی به برخی امور در حد توانایی، کمترین کاری است که می‌توان برای این عزیزان انجام داد که امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و رشادت‌های آنان را برای همیشه در میان مردم و مسئولان زنده نگه داریم و یادآور شویم که پست و مقام‌هایی که امروز در آن قرار داریم مرهون از خودگذشتگی آنان است.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • سپاهان محکوم به برد/ ذوب‌آهن به دنبال دومین پیروزی متوالی