Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید بازیکنان تیم با توجه به علاقه‌ای که به او دارند، کارهای گذشته خود را تکرار نخواهند کرد.

حسین شمس در گفت و گو با ایسنا، درباره به عهده گرفتن هدایت تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم دلم می‌خواست با توجه به زحماتی که علی افضل کشیده، او همچنان سرمربی گیتی‌پسند بماند اما شرایطی پیش آمد که باشگاه مجبور شد چنین تصمیمی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عراقی‌زاده (قائم مقام باشگاه) دیشب با من تماس گرفت و گفت هیات مدیره شما را به عنوان سرمربی انتخاب کرده و من هم صبح امروز (دوشنبه) برای مذاکره و امضای قرارداد به اصفهان رفتم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی به مسئولان گیتی‌پسند داده است، گفت: توقع باشگاه، خودم و بازیکن‌ها این است که برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنیم. کار سختی داریم چرا که پنج امتیاز از تاسیسات دریایی و سه امتیاز از مس سونگون عقب هستیم. با این حال همه تلاشمان را می‌کنیم اما قول قهرمانی نداده‌ایم. مگر شعبده باز هستیم؟ قول قهرمانی دادن کار آدم‌هایی است که از فردای خود خبر دارند. من از فردای خودم هیچ خبری ندارم و قولی نمی‌دهم.

شمس همچنین در واکنش به اظهارات علی افضل مبنی بر این که بازیکن سالاری در گیتی پسند بیداد می‌کند و این که برنامه‌اش برای مقابله با این پدیده چیست، عنوان کرد: در گذشته دو سال سرمربی گیتی پسند بودم و از همان اول چنین چیزی اینجا نبوده است. به هر حال گیتی پسند همیشه بازیکن ملی پوش می‌گیرد اما بعید است بازیکن سالاری وجود داشته باشد. نمی‌دانم علی افضل چه دیدگاهی داشته اما فوتسالی‌ها مرا می‌شناسند و می‌دانند که طرفدار این هستیم که هر کسی کار خودش را انجام دهد. بازیکن‌ها هم مرا دوست دارند و بعید است اتفاقات گذشته را تکرار کنند.

سرمربی جدید گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در تیم به وجود خواهد آورد یا نه، توضیح داد: مجبوریم با همین بازیکن‌ها ادامه دهیم. فقط یک سهمیه داریم و به دنبال یک نفر مناسب داخلی هستیم. بازیکن خارجی نمی‌توانیم جذب کنیم اما مشورت می‌کنیم که ببینیم در چه پستی نیاز به بازیکن داریم. تا فردا عصر وقت داده‌اند که قرارداد بازیکن داخلی جدید را در سازمان لیگ ثبت کنیم. شاید آینده تلاش کنیم بازیکنی را از لیست خارج کنیم و بازیکن دیگری بیاوریم اما سازمان لیگ جدیدا با این کار مخالفت می‌کند. در مورد دستیارها نیز باید بگویم، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان خوب هستند. شاید یک نفر را اضافه کنیم.

حسین شمس که در دو تیم اخیر خود با ناکامی روبه‌رو شده بود، در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر این که نگران تکرار اتفاقات تلخ گذشته نیست، گفت: نمی‌توانم پیش بینی کنم چون فوتسال غیر قابل پیش بینی است اما محیط کار در گیتی پسند طوری است که شرایط برای مربی آماده است. حتی علی افضل هم در مصاحبه دیروز خود بعد از برکناری گفت خیالش از باشگاه راحت بوده است. مربی در این باشگاه تمام اختیارات لازم را دارد و درصد موفقیت خودم در گیتی پسند نسبت به تیم دبیری تبریز بیشتر می‌شود.

شمس در پایان گفت: افضل یکی از بهترین مربی‌های ایران است. او شاگرد خودم بود و دیشب هم تلفنی با هم صحبت کردیم. دلم می‌خواست او در کنار تیم باشد اما ساک مربی همیشه آماده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش