Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@09:56:47 GMT

بازیگران سریال عاشقانه بانوی عمارت +عکس و زمان پخش

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۱۵۸۴

بازیگران سریال عاشقانه بانوی عمارت +عکس و زمان پخش

«بانوی عمارت» عاشقانه‌ای تاریخی در دل تلویزیون

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت»به کارگردانی عزیزالله حمید نژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی آغاز شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «بانوی عمارت» مدتی است در شهر کاشان آغاز شده است.

بازیگران سریال بانوی عمارت

تاکنون حضور بازیگرانی چون مهران احمدی، پانته آ پناهی ها، امیر حسین آرمان، اندیشه فولادوند، لیلا اوتادی، شبنم فرشاد جو، محتاج نجومی، محمد فیلی، احسان امانی، نیکی نصیری، حسام منظور، مریم مؤمن، محمود نظرعلیان در این سریال قطعی شده است و تا چند روز آینده چهره های دیگری به این سریال تاریخی اضافه خواهند شد

این سریال که به قلم احسان جوانمرد نوشته شده است، داستانی عاشقانه را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند و به زودی بازیگران دیگری به این پروژه خواهند پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال برای پخش در شبکه سه سیما تولید می شود.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سریال کمدی «اکازیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمدحسین میرطاووسی روز یکم فروردین ماه ساعت ۸ شب به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود.

این سریال هشت قسمتی که فیلمنامه آن را حمزه صالحی نوشته است، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد …

لیست کامل بازیگران «اکازیون» عبارتنداز هادی کاظمی، ایمان صفا، غلامرضا نیکخواه، سمانه پاکدل، نعمیه نظام دوست، آوا دارویت، سام نوری، جواد پولادی، لادن ژافه وند، پرنیا کربلایی، محمدرضا عطائی فر، مرتضی علی آبادی، بردیا دیانت، با حضور رضا ناجی و هنرمندی ناهید مسلمی.

از عوامل تولید این سریال می توان به نویسنده: حمزه صالحی، کارگردان: سید مسعود اطیابی، تهیه کننده اجرایی: حامد پوراسفندیانی، مدیر فیلمبرداری: افشین علیزاده، طراح چهره پردازی: سیامک احمدی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مسعود راشدی، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، تدوین: مهسا سادات اطیابی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا عظیمی نژاد، مدیر برنامه ریزی: نرگس مشایخی، دستیار کارگردان: محمد داوودی کیا، عکاس: معصومه صالح بیگی، منشی صحنه: سارا عبدالهی، مدیر تدارکات: بابک الفت، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی و تهیه کننده: محمد حسین میرطاووسی.

کد خبر 6056377 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • لزوم مرمت بناهای تاریخی بر اساس طرح احیا/ عمارت بلدیه رشت یک اثر ملی است
  • زمان پخش فصل سوم سرزمین مادری
  • در‌های عمارت تاریخی دیوان‌خانه وکیل شیراز به روی گردشگران گشوده می‌شود
  • (ویدئو) جزئیاتی جدید درباره سریال جومونگ ۳ ؛ از ساعت پخش تا معرفی بازیگران
  • موزه باستان شناسی عمارت مفخم بازگشایی شد
  • همه‌چیز درباره پخش جومونگ سه در ایام نوروز + ساعت پخش، بازیگران و تیزر
  • ردپای تاریخ در سنه‌دژ/ معرفی جاذبه‌هایی از سنندج برای گردشگران
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • جومونگ ۳ در نوروز به شبکه تماشا می‌آید + زمان پخش و خلاصه سریال «جا میونگ گو»
  • پخش «اکازیون»به اولین روز نوروز رسید/ لیست بازیگران تکمیل شد