Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@23:50:33 GMT

تاثير دارو در مشکلات جنسي زنان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۱۹۴۹

تاثير دارو در مشکلات جنسي زنان

خبرگزاري آريا -

محققان با مطالعه روي 50 زن آنها را به طور اتفاقي به 2 گروه تقسيم کردند و به گروهي از آنها دارونما و به گروهي ديگر داروهاي درمان‌کننده مشکلات جنسي دادند.
در طي 12 هفته درمان حتي زناني که داروي خود را مصرف نکرده بودند، بهبودي معني‌داري در مشکلات جنسي خود پيدا کرده بودند بهبودي دلخواه در برخي زنان بعد از يک ماه ايجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دليل اين بهبودي صحبت در مورد مشکلات جنسي بود. به گفته محققان تمرينات ذهني با شرکت زنان در کارآزمايي دليل بهبودي در گروهي از زنان بود که دارونما دريافت کرده بودند.
در اين بررسي هنگام صحبت زوجين با درمانگر، اين زنان و همسرشان روي زندگي زناشويي خود بيشتر تمرکز مي‌کردند. سال‌هاي متمادي داروي وياگرا درماني براي درمان اختلالات جنسي مردان بود. اما هنوز داروي خاصي براي درمان مشکلات جنسي زنان وجود ندارد.
منبع : salamatiran.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه

احمد جعفری‌نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره برگزاری این گشت مشترک اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی در قالب سه تیم با دریافت گزارش‌های مردمی در زمینه گران‌فروشی دارو‌های کمیاب به ۹ داروخانه معروف و منتخب مراجعه کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: مشکل اصلی که در این گشت مشاهده شد این بود که داروخانه‌ها حتی در مواردی که دارو دارای قیمت مندرج در روی بسته‌بندی است بر اساس نرخ سامانه‌ای و جدید اقدام به نرخ‌گذاری جدید و عرضه دارو می‌کنند.

جعفری نسب با اشاره به اینکه صاحبان این داروخانه‌ها بخشنامه‌ای از وزارت بهداشت را توجیه کار خود کرده‌اند، گفت: این موضوع در حال بررسی است و نباید اجازه دهیم با استفاده از یک بخشنامه بستری برای گران فروشی و اجحاف در حق مردم به‌ویژه در حوزه سلامت ایجاد شود.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران، محصولی که با مواد اولیه پارسال تولید شده نباید روزانه براساس نوسانات بازار قیمت‌گذاری شود.

جعفری‌نسب دیگر تخلفات این داروخانه‌ها را قاچاق و عرضه داروی تاریخ مصرف گذشته عنوان کرد و گفت: این پرونده‌ها برای کارشناسی به کمیسیون ماده ۱۱ ارسال شد و پس از دریافت استعلام ها، حکم این متخلفان صادر می‌شود.

در این گشت مشترک مدیر کل امور بهداشت، دارو و درمان سازمان تعزیرات حکومتی روسای شعب تهران را همراهی می‌کرد همچنین پزشکان سازمان غذا و دارو و پلیس قاچاق نیز حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • یک خبر جدید درباره داروی معروف کاهنده قند خون
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • بجران کمبود ۳ داروی اصلی برای این بیماران
  • ورود ۹۶ داروی جدید به بازار در ۱۴۰۲
  • توزیع داروی "وارفارین" در داروخانه‌های استان مرکزی
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • منبع دوم داروی فاکتور۸ کشور با تولید یک شرکت دانش‌بنیان
  • رفع انحصار تأمین داروی فاکتور ۸
  • نزدیک شدن به خودکفایی در تامین داروی فاکتور هشت