Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حمایت ستاد توسعه‌ علوم و فناوری‌های شناختی و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رویدادی با عنوان «همایش مغز و شناخت اصفهان» 11 آبان ماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

هدف از این همایش، معرفی علوم شناختی و شاخه‌های اصلی‌ آن علوم اعصاب شناختی، روان‌شناسی شناختی، هوش مصنوعی، و زبان‌شناسی شناختی، معرفی فعالیت‌ها و حمایت‌های ستاد توسعه‌ی علوم و فناوری‌های شناختی و معرفی فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن علوم اعصاب اصفهان هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش، میزبان کمال خرازی، دبیر ستاد توسعه‌ علوم و فناوری‌های شناختی، محمدتقی جغتایی، مشاور عالی ستاد در امور آموزش و مجید نیلی احمدآبادی، رئیس گروه پژوهش، فناوری و زیرساخت ستاد است.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش "مغز و شناخت دردانشگاه علوم پزشکی اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی صفوی عصر شنبه در جمع مسؤولان تنگستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با موضوع و تشکیل مجمع‌های سلامت در هر شهرستان مشکلات و معضلات پیش روی سلامتی جامعه را شناسایی و به‌صورت هدفمند آنان را پیگیری و رفع کنیم.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای در ایران یکی از مسائل مهم و حائز اهمیت است و طبق آمار از هر سه ماشین یک ماشین تصادف می‌کند و از هر پنج ماشین یک نفر کشته می‌شود و کشته‌های حوادث ترافیکی بین ۱۷ تا ۲۲ هزار نفر در سال است.

وی تصریح کرد: درصورتی‌که معضلی در شهرستانی مطرح شود و برای آن دلایل قانع‌کننده و مستدلی وجود داشته باشد می‌توان از آن در مجامع بالاتر دفاع کرد و با تصویب بودجه رفع آن موضوع را تسریع بخشید.

کد خبر 6056713

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • فراز و فرودهای آموزش عالی در سالی که گذشت
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • جذب دانش‌آموختگان هنر در مراکز رشد/ علوم‌انسانی‌ها بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • آیین‌نامه‌های دانشگاه حکمت‌بنیان سال آینده نهایی و ابلاغ می‌شود
  • تجهیز و راه اندازی دو باب خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • ورود دانشگاه علوم پزشکی به مسائل تهدیدکننده سلامت در استان بوشهر
  • برگزاری سمپوزیوم دوروزه مدرسه بین‌المللی مطالعات مغز با محور فناوری‌های شناختی