Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد سهمیه 2+2 برای ایران باقی بماند.

طرفداری- سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا رده بندی جدید باشگاهی را اعلام کرد که ایران در رده هفتم ماند.

به گزارش فارس، با اعلام سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران بدون تغییر از ماه گذشته در رده هفتم لیگ های برتر قاره کهن قرار گرفت. در این رنکینگ لیگ برتر امارات همچنان با امتیاز قابل توجهی در رده اول قرار دارد و پس از امارات، کشورهای کره‌جنوبی، کره جنوبی، چین، عربستان،ژاپن و قطر قرار دارند و ایران نیز در رده هفتم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده بندی جدید امتیاز  لیگ ایران با کسب امتیاز ۷۱.۸۵۱ در رده‌بندی جدید در بین تیم‌‌های غرب آسیا نیز همچنان چهارم است و این موضوع یعنی اینکه در صورت توزیع سهمیه‌های جدید برای فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه‌های کشورمان همچنان 2+2 باقی خواهد ماند.

گفتنی است که شاهین رحمانی، عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته در گفت و گو با خبرنگار فارس گفته بود:

هنوز رده بندی جدید اعلام نشده است ولی پارسال با رده بندی که AFC اعلام کرد ایران در رده هفتم قرار گرفت سهمیه  ۲+۲ گرفت و عراق با توجه به اینکه مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب نکرد، سهمیه عراق به ایران رسید تا سهمیه ایران ۳+یک شود. آخرین رده بندی امسال و ملاک اصلی در تاریخ ۱۶ نوامبر(۲۵ آبان) است و تصمیم گیری نهایی و رده بندی پایانی در تاریخ ۲۴ نوامبر( ۳ آذرماه) گرفته می‌شود اگر ایران در همان دره هفتم بماند مثل سال گذشته سهمیه ۲+۲ خواهد داشت و اگر کسب مجوز عراق اثبات شود سهمیه ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ می‌شود.

به گزارش فارس، با این تفاسیر اگر رده بندی باشگاهی ایران در آخرین رده بندی امسال AFC مصادف با ۱۶ نوامبر(۲۵ آبان) در رده هفتم بماند سهمیه ایران مثل سال گذشته ۲+۲ خواهد ماند و با توجه به اینکه عراق سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قطعی کرده است در نتیجه سهمیه ایران از ۳+یک که با سهمیه عراق را سال گذشته گرفته بود به ۲+۲ کاهش پیدا می‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد اشغالگران اسرائیلی در حمله اخیر به اردوگاه نور شمس در طولکرم ۵۰ فلسطینی را بازداشت کردند.

این مرکز حقوقی تاکید کرد که شمار بازداشت شدگان در کرانه باختری از آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر گذشته به ۸۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

باشگاه اسیر فلسطین عنوان کرد که صهیونیست‌ها در جریان بازداشت فلسطینیان بعضا آنان را تحت شکنجه قرار داده و افراد زیادی را هم اعدام میدانی کردند.

بازداشت‌ها در کرانه باختری افراد در سنین مختلف را دربرگرفته است، از جمله اینکه تاکنون صدها زن و کودک هم در این منطقه بازداشت شدند.

باشگاه اسیر فلسطین تاکید کرد که شمار کلی بازداشت شدگان در اردوگاه نور شمس به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است.

کد خبر 6085118 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر رسید
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته