Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم چتروز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: در این طرح تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به تربیت بدنی و ورزش، در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنند.
وی افزود: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و برای ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چتروز از اهداف دیگر این المپیاد کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان است، به‌طوری که دانش‌آموزان مستعد از دل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای شناسایی می‌شوند.
وی با بیان اینکه، از جمله اهداف نظام آموزش و پرورش کشور، تربیت نسلی شاداب و با نشاط است، تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان در کنار فراگیری علوم مختلف از سلامتی، تحرک و پویایی لازم برخوردار باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان تصریح کرد: در این رویداد ورزشی درون مدرسه ای دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، اسکیت، دو و میدانی، هندبال، طناب زنی، طناب کشی، بدمینتون و ورزش های بومی ،محلی در فضایی امن، آرام و سرشار از شور و نشاط با یکدیگر به رقابت می پردازند.
چتروز بیان کرد: این رقابت ها در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
انتهای پیام/ی

المپیاد درون مدرسه ای ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور