Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک بازيکن سابق تيم ملي بانوان سوئد از وجود فساد اخلاقي در فدراسيون فوتبال اين کشور خبر داد. به گزارش خبرگزاري تسنيم و به نقل از نشريه مارکا، يکي از اعضاي سابق فدراسيون فوتبال سوئد از يک مورد فساد اخلاقي در تيم ملي مردان و فدراسيون اين کشور پرده برداشت.
گونيلا آکسن، مهاجم سابق تيم ملي زنان سوئد (1984 تا 1988) که در فاصله سال‌هاي 2003 تا 2010 در نقش مدير توسعه فوتبال در اتحاديه فوتبال اين کشور فعاليت داشت، اعتراف کرد که در دوران بازيگري‌اش در تيم ملي زنان سوئد، قرباني تعرض جنسي واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکسن مدعي شده است که سال 2000 سه تن از بازيکنان سابق تيم ملي مردان سوئد که بسيار سرشناس هم بودند، او را قرباني اهداف فاسد و غيراخلاقي خود کرده‌اند.
مهاجم سابق تيم ملي زنان سوئد در مصاحبه‌اي با نشريه «آفتون‌بلادت» گفت: سه نفر از بازيکنان تيم ملي‌مان سه مرتبه براي من پيام‌هاي غيراخلاقي فرستادند. آنها به من صبح بخير مي‌گفتند و در ادامه‌اش پيام‌هاي غيراخلاقي ارسال مي‌کردند.
آکسن در ادامه مصاحبه‌اش تأکيد کرد که او تنها عضو تيم ملي بانوان سوئد نبوده که در داخل اتحاديه فوتبال اين کشور قرباني تعرض جنسي شده است.
وي ادامه داد: رئيس و هيئت مديره فدراسيون همگي از اتفاقاتي که رخ داده بود، اطلاع داشتند اما ترجيح دادند که هيچ واکنشي نشان ندهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • رای هوادار خاطی سپاهان اعلام شد
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد