Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ثبت نام در بيست و ششمين جشنواره دانشجوي نمونه تا سوم آبان ماه تمديد شد و بر اساس اصلاحيه آئين نامه جشنواره، دانشجويان فعال فرهنگي که در برگزاري نمايشگاه، اجراي نمايش و ساخت فيلم و همچنين برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي فعاليت مي‌کنند، شامل دريافت امتياز خواهند شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از وبدا، ثبت نام بيست و ششمين دوره "جشنواره دانشجوي نمونه" از نيمه دوم مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اين اساس دانشجوي نمونه به دانشجوياني اطلاق مي‌شود که در دانشگاه محل تحصيل خود بالاترين امتياز را در زمينه‌هاي علمي و فرهنگي در ميان شرکت کنندگان در جشنواره دانشگاهي کسب کرده‌اند.
ويژگي‌هاي فرهنگي دانشجوي نمونه، شامل فعاليت‌هاي قرآني، اجتماعي، سياسي، ورزشي، هنري و ادبي و ايثارگري است و ويژگي‌هاي علمي شامل فعاليت‌هاي آموزشي و پژوهشي مي‌شود. شئون اجتماعي نيز که شامل مسئوليت‌پذيري، اعتقادات مذهبي، رعايت قواني و ضوابط است از جمله مواردي است که در انتخاب دانشجوي نمونه شامل دريافت امتياز است.
دانشجويان براي شرکت در جشنواره بايد داراي حداقل معدل براي کارشناسي(16)، کارشناسي ارشد(17)، کارشناسي ارشد پيوسته و دکتري حرفه اي (16)، دکتري تخصصي(17) و دکتري تخصصي بالينيي( 15) باشند.
همچنين دانشجوياني که در المپيادهاي علمي موفق به کسب رتبه شده‌اند، امتياز افزوده دريافت خواهند کرد و دانشجويان داراي مدارک بين المللي زبان نيز بر اساس نمره دريافتي آن مدرک امتياز کسب خواهندکرد. در ضمن تمامي موارد پژوهشي بايد مرتبط با رشته و مقطع تحيلي دانشجو باشد.
برخي از جزئيات اصلاحيه آئين نامه جشنواره دانشجوي نمونه
براساس اصلاحيه آئين نامه جشنواره دانشجوي نمونه، دانشجويان فعال فرهنگي که در برگزاري نمايشگاه، اجراي نمايش، ساخت فيلم فعاليت داشته‌اند به ازاي ارزش اثر توليدي از يک تا دو امتياز را دريافت خواهند کرد.
همچنين، دانشجوياني که در اردوهاي جهادي و هجرت و .. مشارکت داشته‌اند مشمول دريافت امتياز و دانشجوياني که در برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي به شرط دريافت مجوز به صورت فردي فعاليت کنند، نيز شامل دريافت امتياز خواهند شد.
اهداي خون، حضور و مشارکت در کارگاه‌هاي آموزشي برگزار شده توسط اداره مشاوره دانشگاه، کسب مقام در جشنواره‌هاي معتبر بين المللي و ملي که توسط ساير نهادهاي معتبر ملي برگزار شده است و دارا بودن مدرک مربيگري در يکي از رشته‌هاي ادبي و هنري از موارد ديگر اصلاحيه آئين نامه جشنواره دانشجوي نمونه است و شامل دريافت امتياز مي‌شود.
کليه دانشجويان متقاضي دانشگاه‌هاي دولتي، غير انتفاعي و پژوهشگاه‌هاي تابعه دو وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و همچنين دانشگاه‌هاي پيام نور و فرهنگيان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.nemooneh.saorg.ir نسبت به ثبت نام در اين جشنواره اقدام نمايند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند