Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@12:55:25 GMT

آخرین وضعیت ملکه رنجبر پس از عمل جراحی

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۳۱۳۵

به گزارش ایسنا، این بازیگر که چندی پیش به دلیل مشکل عارضه‌ی قلبی در بیمارستان بستری شده بود، پس از عمل جراحی قلب باز به گفته‌ی فرزندش وضعیت نسبتا خوبی را پیش رو دارد.

فریبرز ایروانی فرزند این بازیگر پیشکسوت درباره وضعیت ملکه رنجبر پس از عمل جراحی قلب باز توضیح داد: خوشبختانه عمل رضایت‌بخش بود و هیچ علائم بدی در وضعیت ایشان دیده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هم به خاطر شرایط سنی و هم به دلیل غیرمعمول طولانی بودن زمان عمل جراحی، هوشیاری خانم رنجبر کمی کند و نگران‌کننده بود اما این مساله هم رفع شد.

او گفت: ایشان روز گذشته از قسمت سی‌سی‌یو به بخش عمومی منتقل شد اما همچنان تحت نظر پزشکان است چرا که به دلیل سنگین بودن عمل جراحی نمی‌تواند حرکت کند و قرار است مراحل درمانی فیزیوتراپی را طی کند. این هفته برای مادر هفته مهمی است که علائم تکلم و حرکت ایشان مجدد احیا شود.

فرزند ملکه رنجبر از هنرمندانی از جمله مهران غفوریان و برخی دیگر که به یاد این هنرمند بودند و به عیادتش رفتند، قدردانی کرد.

روز گذشته جمعی از مدیران تلویزیون و همچنین برخی هنرمندان به عیادت ملکه رنجبر رفتند.

رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما و مرتضی طاهری رییس دفتر این معاونت، مهران مهام تهیه‌کننده و مهران غفوریان بازیگر در این دیدار حضور داشتند. ملکه رنجبر مدت‌هاست از بیماری پارکینسون هم رنج می‌برد.

ملکه رنجبر ـ هنرمند پیشکسوت ـ متولد سال ۱۳۱۷ در رشت است. او از سن شش سالگی فعالیت هنری خود را شروع کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و ... از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده ملکه زیبایی اکوادور در ملأعام
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور