Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اجرای سه طرح ورزشی با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد ریال در استان همدان به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم ظهر دوشنبه در دیدار جامعه ورزش استان همدان با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص تأکید و امر به ورزش در جوانان، گفت: مقام معظم رهبری همواره امر به ورزش را با امر به معروف توأم دانسته و جوانان را به تحصیل و تهذیب در کنار ورزش دعوت و توصیه می کنند که این نشان از اهمیت بحث ورزش در نگاه ایشان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گزارشی از وضعیت ورزش و امور جوانان استان همدان ارائه کرد و افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، سه طرح ورزشی با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد که یک طرح امروز بهره برداری می شود.

وی بابیان اینکه همچنین اجرای سه طرح ورزشی نیز به خیران واگذار شده است، گفت: تعداد ۲۰۳ مکان ورزشی این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده است که میزان صرفه جویی از محل واگذاری این طرح ها در پایان سال ۹۶، ۶۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت و پایدار برای ۴ هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان استان همدان بیان کرد: استان همدان در شاخص های قهرمانی رتبه های بالایی کسب کرده و در سال جاری بیش از ۷۰ عنوان فرا ملی توسط ورزشکاران استان همدان کسب شده است.

وی در ادامه رشد ۷۰ درصدی شمار سمن ها، کاهش ۴ درصدی طلاق پس از یک دهه، راه اندازی خانه جوان در مراکز استانها و شهرستانها را از اقدامات این اداره کل در امور جوانان عنوان کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از سالها، طلسم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شکسته شد و این دو تیم بزرگ پایتخت به ترتیب به کنسرسیوم هایی از هلدینگ خلیج فارس و زیرمجموعه هایش و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شدند.

استقلال و پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، باید از زیر سایه مالکیت مشترک زیر نظر وزارت ورزش و جوانان خارج می شدند که بالاخره این کار صورت گرفت.

طبق اخبار اعلام شده، فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود تا سرخابی ها در آخرین روزهای ددلاین تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، رسما واگذار شوند.

دیگر خبرها

  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود