Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سخنگوي ستاد اربعين استانداري تهران گفت: تاکنون 600 هزار ويزاي اربعين براي افراد صادر شده است و مرز شلمچه به عنوان مسير تردد اتباع خارجي در نظر گرفته شده است.
حميدرضا گودرزي در گفت و گو با خبرنگار جامعه خبرگزاري ميزان، در خصوص تدارک خدمات براي زائرين مراسم پياده روي اربعين حسيني گفت:نهمين جلسه ستاد اربعين استان تهران با حضور استاندار، فرمانداران سراسر استان، اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزي در خصوص آخرين اقدامات صورت گرفته در راستاي برگزاري مراسم پياده روي اربعين حسيني در ستاد اربعين استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراين نشست گزارشي از بازديد استاندار از شهر نجف اشرف ارائه و عملکرد‌ها، نقايص و کاستي‌هاي خدمات به زائران اربعين حسيني مورد بررسي قرار گرفت.
سخنگوي ستاد اربعين استانداري تهران خاطر نشان کرد: به منظور رفع کمبود امکانات در شهر نجف، اختصاص سرويس‌هاي بهداشتي، حمام و استقرار نانوايي‌ها و ... از جمله اقداماتي است که در دستور کار ستاد اربعين قرار گرفت.
گودرزي عنوان کرد: درحالي که 1، 8 روز به اربعين حسيني باقي مانده است، تاکنون 600 هزار نفر به اخذ ويزاي اربعين حسيني اقدام کرده‌اند.
وي اذعان داشت: براساس برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته به 100 هزار زائر اباعبدالله الحسين (ع) درشهر نجف اسکان شبانه اختصاص داده مي‌شود.
سخنگوي ستاد اربعين استانداري تهران يادآور شد: مرز شلمچه به عنوان مسير اصلي تردد زائران اتباع خارجي مشخص شده است و اين افراد اجازه خروج از ساير مرز‌هاي منتهي به کشور عراق را ندارندچرا که با اختصاص مرز شلمچه به آن‌ها اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات احتمالي در ورود و خرو ج. اين افراد انجام شده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم

ادامه روند واکسیناسیون اتباع خارجی این بار در شهرستان شهریار استان تهران؛ مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان اتباع در شهرستان های حاشیه ای تهران از جمله در شهرستان شهریار از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران انجام شده است؛ طبق آمار در ۹ ماهه ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۹ هزار اتباع افغانستانی در تهران واکسینه شدند.

در سطح شهرستان شهریار ۲۴ مرکز خدمات جامع سلامت فعال است که خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به اتباع خارجی ارائه می‌کند.

طرحی که برای محکم تر شدن زنجیره سلامت در کنار تلاش‌های کادر درمان همکاری والدین را می خواهد.

نوبت دوم طرح واکسیناسیون اطفال زیر ۵ سال قرار است تا پوشش کامل ادامه داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی