Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@09:07:06 GMT

انفجار کانال در کرج / مقنی دفن شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۳۵۹۹

انفجار کانال در کرج / مقنی دفن شد +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز،  سید جواد موسوی با اشاره به حادثه ناشی از حفاری غیراصولی در بلوار حدادی منطقه گلشهر کرج که منجر به فوت یک کارگر ۱۶ ساله افغان شد، افزود: نیروهای عملیات سازمان آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

 

وی با اشاره به اینکه حفاری غیراصولی یکی از اهالی باعث آسیب به لوله گاز و انفجار در محل حادثه شد، گفت: کانالی که توسط کارگر تبعه افغان حفرشده بود پس از انفجار گاز ریزش کرد و وی در زیر آوار ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اعزام ۲۰ نیروی عملیات به محل حادثه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اعزام ۲۰ نیروی عملیات امداد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرج به محل حادثه، گفت: هفت‌ دستگاه عملیات سنگین از پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با تأکید بر اینکه نیروهای آتش‌نشان عملیات فوق سنگینی را به انجام رساندند، مدت‌زمان عملیات حادثه امروز را بیش از ۶ ساعت اعلام کرد.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انگلیس: یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده است
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد