Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیدمحمد حسین ترابی مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان با اشاره به این که یک هزار و 900 متر شبکه فشارضعیف هوائی و زمینی در این شهرستان احداث گردیده است گفت: طرح توسعه دو هزار و 300 متر خط فشار متوسط هوائی و زمینی هم به اجرا درآمده است .


وی با اشاره به این که عملیات نصب 10 دستگاه پست هوائی نیز انجام شده افزود: با نصب این تعداد ترانس ، یک هزار و 85 کیلوولت آمپر به قدرت پست های برق اضافه شده و هم اینک ظرفیت ایستگاه های توزیع برق شهرستان ، 182 هزار کیلوولت آمپر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی اظهار داشت : بهسازی نه هزار و 300 متر شبکه های توزیع برق و نصب 97 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر ، از اقدامات به عمل آمده است .


وی با عنوان این که در راستای خدمت رسانی به متقاضیان و مشترکان برق و توسعه زیرساخت های بخش برق در شهرستان، 334 پروژه عمرانی از ابتدای سال جاری تاکنون اجرائی گردیده گفت : مبلغ 11 میلیارد و 673 میلیون ریال اعتبار نیز صرف این تعداد پروژه شده است .


مدیرتوزیع برق شهرستان دامغان تصریح کرد : احداث هشت هزار متر شبکه دو مداره جاده طزره، بهسازی شبکه فشار ضعیف روستاهای بادله کوه و تویه دروار ، نصب دو دستگاه سکسیونر گازی جهت مانور شبکه ، تامین روشنائی معابر بلوار شهید داوود الموسوی و دایر نمودن خط 20 کیلوولت و ترانس هوائی توزیع برق روستای حسن آباد از اهم برنامه هائی است که تاپایان سال جاری اجرائی خواهند شد .


انتهای پیام / ه

 

نصب 10 دستگاه پست هوائی برق در دامغان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا محمودیان بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل شبکه هوایی و ایجاد نارضایتی در بین مردم و خسارت وارده به تأسیسات برقی در شهرستان دشتستان، لذا شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد اعضای این باند سرقت با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کنند که با بهره گیری از اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت سه نفر سارق از عاملان اصلی این سرقت‌ها شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان، با بیان اینکه محل اختفا اعضای این باند، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند، گفت: در این ارتباط یک نفر مال‌خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6086943

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان