Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل گفت: اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در ارزیابی عملکرد اداره‌های ورزش استان اصفهان در سال ۹۵ جایگاه نخست شهرستان‌های سطح دو و رتبه سوم در میان اداره‌های ورزش و جوانان استان در سال گذشته را کسب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ ابوذر فردنژاد، از اعلام نتایج ارزیابی عملکرد اداره‌های ورزش استان اصفهان در سال ۹۵ خبر داد و اظهار کرد: در این ارزیابی عملکرد اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های تابعه در سه بخش عمومی، ورزشی و امور جوانان مورد بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل، ادامه داد: در ارزیابی سال ۹۵ اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های نجف آباد، آران و بیدگل و چادگان رتبه نخست ارزیابی عملکرد در سطح استان را در گروه‌های سه گانه به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه، دسته بندی گروه‌ها بر اساس شاخص‌های جمعیتی، مساحت شهرستان، میزان بودجه و… انجام گرفته است تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در این ارزیابی در شاخص‌های عمومی امتیاز ۸۵۸، در شاخص‌های ورزشی امتیاز ۴۰۳ و در امور جوانان امتیاز ۳۴۰ را به دست آورده و در مجموع با کسب امتیاز هزار و ۶۰۱ جایگاه نخست شهرستان‌های سطح دو و رتبه سوم در میان اداره‌های ورزش و جوانان استان در سال گذشته را کسب کرده است.

فردنژاد احداث و تکمیل طرح‌های عمرانی و بهبود سرانه ورزشی آران و بیدگل را از اقدامات موثر اداره ورزش در سال ۹۵ برشمرد و اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و با کمک خیران و تخصیص اعتبارات میانگین سرانه ورزشی آران و بیدگل از ۲۲ سانتی‌متر به ۳۵ سانتی‌متر افزایش یافته است.

وی فعالیت‌های آموزشی ورزش شهرستان در سال‌های گذشته را کم نظیر خواند و گفت: سال گذشته بیش از ۳۰ کلاس آموزشی، مربی‌گری و داوری در آران و بیدگل برگزار شده است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری ، سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: عملکرد حفاظت محیط‌زیست استان در چهار شاخص: زیستگاه‌ها و امور مناطق، حفاظت و مدیریت حیات وحش، موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی و حفاظت و احیای تالاب‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و حفاظت محیط‌زیست استان با دریافت بالاترین امتیاز در بین ادارات‌کل حفاظت محیط‌زیست کشور رتبه نخست را به‌دست آورد.

گفتنی است: این ارزیابی بر اساس ارایه عملکرد توسط ادارات‌کل در حوزهٔ محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی و بررسی براساس مستندات، تحلیل عملکرد و ارایه دلایل و شواهد و بازدیدهای میدانی کارشناسان دفاتر تخصصی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور صورت گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898192

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم